• Anonym (orolig)

Sluddrigt tal vid stress?

Nån som har haft det?

• Svar på tråden Sluddrigt tal vid stress?
  • Anonym

Lär dig hantera din stress så slutar det

• Edda2

Har haft sluddrigt tal och ord som faller bort när det har varit som värst för mig.

• Prissan

Japp och tyvärr allt oftare.

• Anonym (sludder)

Haha ja så in i helvete, har blivit så illa att jag sluddrar i princip oavsett situation. I början tyckte jag att det var jobbigt men nu garvar jag bara åt det, och mina kompisar har lärt sig att höra vad jag säger, den enda som inte fattar är min kille, och gud vad vi skrattar åt det emellanåt xD Vill man verkligen ha bort det så går det ju, men i mitt fall gick det så fort att det plötsligt bra var så hela tiden, och jag slutade bry mig :)

• Anonym (orolig)

Ok, så det är vanligt? Det visste jag inte! Ja,jag vet inte om jag mest har hakat upp mig på det eller om det verkligen är. Jag är ganska torr i munnen oxå, sådär sträv på tungan o lite svidig. Det påverkar nog också.

• Anonym (orolig)

Tack förresten för era svarGlad Har ni oroat er nån gång för att det kan vara nåt annat fel?

• Anonym
    Anonym (orolig) skrev 2013-02-26 16:27:50 följande:
    Tack förresten för era svarGlad Har ni oroat er nån gång för att det kan vara nåt annat fel?

Nope... jag måste sluta stressa!
  • Anonym (orolig)
    Anonym skrev 2013-02-26 16:41:58 följande:

Nope... jag måste sluta stressa!
    Ja, den som kunde det! Har både yttre stress(3 barn under 6 år) o jobbar och även inre oro och ångest sen många år tillbaka.
  • Baby Firefly

Every day! :-P Jag börjar stamma, missar bokstäver och tappar ordningen i meningarna när jag blir stressad, glad eller förbannad. Rätt ofta med andra ord. haha

Svar på tråden Sluddrigt tal vid stress?