Drömde att hon dog
Jag har varit lite olyckligt intresserad av en tjej i typ 5 år nu. Brukar tänka på henne ofta, men alltid med en klump i halsen och känner mig lite nere eftersom ingenting tyder på att hon är/har varit intresserad tillbaka. Vi brukade skriva till varandra och så, men nu senaste tiden så verkar det som vi helt tappat kontakten. Hon har flyttat och jag tror hon har kille(dock ingenting hon nämt).
Brukar väl inte drömma om henne särskilt mycket, men i natt drömde jag faktiskt hon henne. Hon hade blivit svårt skadad(exakt hur minns jag inte).Kände mig förskräckt över att hon kanske skulle dö, trots att vi aldrig umgicks numera. Redan på platsen där hon blev skadad trodde alla redan att hon var död, det fanns ingenting som pekade på att hon levde, men hon togs iaf till sjukhus. Dagen efter läste jag i tidningen att hon dött. Hade ingen att prata med om vad som hänt och kände mig bara tom.
Har ni själva haft sådana här drömmar liknande denna? Känns ju ganska uppenbart vad drömmen handlar om, att jag på något sätt gett upp henne, men hade inte tänkt att jag skulle ha en dröm om detta.