-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Män skulle ni ändra storlek eller form på er kuk om det var gratis och inte påverkade funktionen?
-
Om man ändrar storlek och det inte påverkar funktionen så finns det väl ingen nytta med det
Men nej jag är nöjd med det jag har dom få gångerna man får använda den nu för tiden
-
Min är rätt vänsterböjd, det skulle vara skönt att ha en rak kuk.
-
Inget skryt men hade den vart större så hade jag inte kunnat "köra in hela" då en del tjejer har haft problem med det redan nu så svaret är nej.
-
Jag ska köra den här i repris på varje kukstorlekstråd.
"Bäst vore att ha en variabel storlek på kuken. Precis när man tar fram den kan den vara som ett basebollträ. Fånigt gigantiskt stor för den ska bara ses och hanteras med händerna. Ju större desto mer att se och ta i. Viktigt att den är snygg.
I nästa läge ska den fungera för oralsex. Då måste den krympa så den fungerar i munnen. Inte för grov och en variabel längd beroende på om man vill ha ner den i halsen, stoppa in hela eller bli runkad och sugen samtidigt.
Kommer vi till vaginal penetration så behöver den växa till sig lite i omkrets och längd. Längden måste ändras beroende på ställning för man vill ju kunna knulla utan att behöva hålla igen för att inte köra i botten med kraft. Analsexet behöver varierande omkrets och längden är mindre intressant. Börja med lite smalare för att bli grövre då analen slappnar av.
Så en ställbar längd på 10-50cm och omkrets på 5-25cm. Jäklar vad praktiskt det vore"
Vad ska jag rösta på om jag vill ha en sån?
-
Trust me skrev 2013-02-27 10:50:43 följande:
"Bäst vore att ha en variabel storlek på kuken. Precis när man tar fram den kan den vara som ett basebollträ. Fånigt gigantiskt stor för den ska bara ses och hanteras med händerna. Ju större desto mer att se och ta i. Viktigt att den är snygg.
I nästa läge ska den fungera för oralsex. Då måste den krympa så den fungerar i munnen. Inte för grov och en variabel längd beroende på om man vill ha ner den i halsen, stoppa in hela eller bli runkad och sugen samtidigt.
Kommer vi till vaginal penetration så behöver den växa till sig lite i omkrets och längd. Längden måste ändras beroende på ställning för man vill ju kunna knulla utan att behöva hålla igen för att inte köra i botten med kraft. Analsexet behöver varierande omkrets och längden är mindre intressant. Börja med lite smalare för att bli grövre då analen slappnar av.
Så en ställbar längd på 10-50cm och omkrets på 5-25cm. Jäklar vad praktiskt det vore"
-
50x25 verkar lite väl jobbigt du...Trust me skrev 2013-02-27 10:50:43 följande:
-
Anonym skrev 2013-02-27 11:02:45 följande:50x25 verkar lite väl jobbigt du...
Men det är bara när man tar fram den. Jäkligt snygg och mycket att ta i med händerna. -
Jag inspirerades alltså av en omröstning om gratis bröstoperationer. Och glömde för ett ögonblick bort dels att nästan samtliga FL-män är above average och dels att män generellt är nöjdare med sig själva än kvinnor är.
-
Trust me skrev 2013-02-27 11:06:06 följande:
Men det är bara när man tar fram den. Jäkligt snygg och mycket att ta i med händerna.
Kan vara coolt att se den växa från liten till gigantisk om man nu gillar sånt -
Bedhead skrev 2013-02-27 11:06:36 följande:Jag inspirerades alltså av en omröstning om gratis bröstoperationer. Och glömde för ett ögonblick bort dels att nästan samtliga FL-män är above average och dels att män generellt är nöjdare med sig själva än kvinnor är.
Min kuk funkar bra som den är och dina tuttar är fina precis som de är
Du glömde att du är på FL och att det finns många som tolkar lite som de vill här