Orkar inte ha sex fast sambon vill
Jag har varit tillsammans med min sambo i snart 8 år. Vi har två barn tillsammans och själv har jag 5 sen innan. Det vill säga att jag har 7 barn sammanlagt. Efter min sista förlossning så har jag fått minskad lust till sex. Barnet är nu 5 år gammalt. Jag tycker det ibland är jobbigt att lägga mig för jag vet att min sambo vill ha sex Han skulle kunna ha sex dagligen om jag hade ställt upp. Det som gör att jag får dåligt samvete är att jag nekar ofta och det blir bara sex 1-2 ggr i månaden i genomsnitt.
Ibland så frågar han om vi ska ha sex och säger jag nej så tar han av sig kalsongerna och är lite rofylld. Jag brukar ge mig hän då och det slutar alltid bra och jag själv njuter. Igår var det likadant men jag orkade inte så jag sa nej och han tog av kalsongerna och jag sa fortfarande nej. Det blev alltså inget. Något synd om min sambo tyckte jag för han förtjänar inte detta, men jag orkar inte.
Jag har växt upp i ett hem där min bror utnyttjade mig i 9 långa år. Jag har blivit våldtagen några ggr av olika män där två av gångerna resulterade med att jag blev gravid Jag behöll barnen. Jag har levt i ett destruktivt förhållande och haft det skit jobbigt i mitt liv, men med min sambo mår jag bra och har det super bra.
Varför kan jag inte känna mer lust? Jag har varit djupt deprimerad men mår någorlunda bra idag. Jag känner mig inte deprimerad men visst kan jag känna mig låg ibland, som så många andra normala människor kan göra och gör ibland.
Jag tycker synd om min sambo och skulle behöva några råd om hur jag ska göra. Jag behöver verkligen ditt råd. Kan du ge mig ett?