• Sosan72

Hjälp mig med tips på filmer typ Jurassic Park

Jag och brorsonen snöade in på Jurassic Park nu här under sportlovet. Han blev helt såld på dem och nu tänkte jag att vi ska återkommande filmkvällar ihop. Men vad sjutton ska vi se då? Obestämd

Kan ni kanske tipsa om filmer liknande dessa tre. Jag kom på en - "Godzilla", men sen står det still!
    (Såklart funkar det även med andra coola filmer, men jag tänkte begränsa det lite till den här typen då han blev så förtjust i dessa filmer).

Hjälpen mottages tacksamt! Glad

• Svar på tråden Hjälp mig med tips på filmer typ Jurassic Park
  • Ripper500

Lost island (tror den heter så eller nåt liknande)

Alien filmerna?

Journey to the center of earth

Preditor vs alien

• Sosan72
    Ripper500 skrev 2013-02-27 17:01:46 följande:
    Lost island (tror den heter så eller nåt liknande)

Alien filmerna?

Journey to the center of earth

Preditor vs alien
    Hittar inte den där Lost Island (om det nu var så den hette?) Minns du någon skådis som var med i den kanske? Tänkte att det blir lättare att söka då.

Journey to the center of the earth - absolut! Den tror jag stenhårt på!

De andra, nja... Kanske lite för invecklade för en 10-åring. Vi får se.

Men tack för tipsen! Solig
    Någon fler som kommer på nåt bra, kanske? Flört
  • Ripper500

Ok, ja du. Den heter något med lost island eller liknande. Ska se om jag kommer på det.

Kanske king kong kan vara något?

• Sosan72
    Ripper500 skrev 2013-02-28 07:31:19 följande:
    Ok, ja du. Den heter något med lost island eller liknande. Ska se om jag kommer på det.

Kanske king kong kan vara något?
    Haha... är du tankeläsare kanske? Foten i munnen Jag kom just på den själv, duktiga jag! Precis innan jag loggade in här och såg vad du skrivit, lite läskigt var det allt.

Men kanske någon annan kan komma på vilken den där "Lost Island-filmen" är? Jag håller tummarna. Nu har jag i alla fall några bra filemer vi kan se ihop, jag och grabben.

Jag kom på en annan här och nu - "Willow" den gamla godingen från 80-talet! Minns ni den? Flört

Drak-filmer! Det kan vara nåt! "Drakarnas rike", typ. Sådana typer av filmer vill jag ha tips på. Anyone?
Svar på tråden Hjälp mig med tips på filmer typ Jurassic Park