• Tik Tak

Tjejer på baren

Är dem lättaste att få i säng dem horar lätt ut sig  till diverse män som bara vill knulla dem varför är det så varför är just bar tjejer så lätta att få i säng.

• Svar på tråden Tjejer på baren
  • Tik Tak
    Tik Tak skrev 2013-02-28 19:36:14 följande:

Är dem lättaste att få i säng dem horar lätt ut sig  till diverse män som bara vill knulla dem varför är det så varför är just bar tjejer så lätta att få i säng.

Jag undrar varför män betalar för sex vill man knulla en tjej så är brudar på baren det lättaste att knulla och det är samma tjänster fast gratis. 
  • pannanikakan

På baren? Vilken bar? 

• Anonym

Japp bar brudar är lätta på foten speciellt när dem är fulla.
  • missan75

Eh?

Alltså, jag borde verkligen ignorera dig och dina idiotinlägg, men jag bryter ihop av ditt språk, din meningsbyggnad och vad du skriver.

Lär dig att skriva för Fan!!

• singel pappa83
    missan75 skrev 2013-02-28 22:28:43 följande:
    Eh?

Alltså, jag borde verkligen ignorera dig och dina idiotinlägg, men jag bryter ihop av ditt språk, din meningsbyggnad och vad du skriver.

Lär dig att skriva för Fan!!
  • Anonym

Bar brudar är härliga lätta på foten lätta att få på rygg eller på knäna men dem är knappast dem typer av tjejer man vill påbörja en seriös relation med.
  • Ungdom90

Så alla "barbrudar" är ute efter att få ligga ?? Som att de skulle bara vara en speciell grupp lättfotade kvinnor som går på krogen, dom kvinnorna som har förhållande eller kanske inte vill ligga med såna vidriga kvinnoförnedrande män som er går aldrig ut då eller ?

Svar på tråden Tjejer på baren