• Anonym (osäker)

små orgasmer bra/dåligt?

Min älskarinna, ny relation, får bara små orgasmer, men däremot flera, och hon visar och säger hon njuter mycket. Jag skulle ju helllre se att hon får en riktigt rejäl orgsam så hon skriker av vällust. Troligen beror det mest på mitt eget ego. Men hur ser ni på det? Är det svårt för vissa tjejer komma helt o fullt tidigt i en relation? Vissa kankse har svårt komma rejält o då är det vär bra med flera mindre? Jag blir lite osäker på henne då hon inte påminner mig om tidigare kvinnor.

• Svar på tråden små orgasmer bra/dåligt?
  • Anonym (osäker)

Njae man kan ju få en WOW eller flera små!!

• Anonym
    Jodyanna skrev 2013-03-01 22:28:53 följande:
    vadå små orgasmer? antingen får man orgasm eller inte...
    Inte riktigt, visst en orgasm är ju en orgasm. Men jag kan bara få små saker (vet inte ens om det egentligen är orgasmer) men det är en stor skillnad från när jag verkligen kommer och får spasmer som känns i hela kroppen.. något som hänt ca 10ggr under ett 7-årigt förhållande.
  • Anonym (osäker)

visst är det så? Och vad tycker du då? har du under et samlag hellre flera små än en stor elller tvärtom?? Är det skillnad om du nyss gåt in i  en relation eller varit i hop i hundra år?

• Anonym
    Anonym (osäker) skrev 2013-03-01 22:43:14 följande:
    visst är det så? Och vad tycker du då? har du under et samlag hellre flera små än en stor elller tvärtom?? Är det skillnad om du nyss gåt in i  en relation eller varit i hop i hundra år?
    Klart att jag ibland känner en viss frustration över att inte komma och den är mer påtaglig ju längre förhållandet pågår. Dock är jag glad över att jag ändå kan njuta av sexet så pass mycket och känner mig tillfreds efteråt. Hade ju varit värre om jag inte fått något alls. Det är lite olika beroende på mitt humör och hur kåt jag är till hurvida jag tycker bättre om flera små eller vill ha en stor.

Min sambo, tycker lite som du. Han vill ju gärna kunna ge mig en stor orgasm varje gång. Och det var extra jobbigt för honom i början eftersom han inte riktigt kunde lita på om jag verkligen njöt och var nöjd eller om jag bara sa det.
  • mojnmeniito
    Anonym (osäker) skrev 2013-03-01 22:23:13 följande:
    Min älskarinna, ny relation, får bara små orgasmer, men däremot flera, och hon visar och säger hon njuter mycket. Jag skulle ju helllre se att hon får en riktigt rejäl orgsam så hon skriker av vällust. Troligen beror det mest på mitt eget ego. Men hur ser ni på det? Är det svårt för vissa tjejer komma helt o fullt tidigt i en relation? Vissa kankse har svårt komma rejält o då är det vär bra med flera mindre? Jag blir lite osäker på henne då hon inte påminner mig om tidigare kvinnor.

Du kan vara säker på att hon njuter ;)..dessutom så kanske hon inte är en sån som skriker super högt =)
    o  det är många faktorer som spelar in när det gäller orgasmens styrka iaf på mig. Vilket som så är varje orgasm njutningsfull :)
  • missan75

Jag tycker alla är bra! :)

• älskarinnan

Jo jag har börjat fråga henne diskret. Vill inte hon ska känna dig pressd. Vet ju hon har väldigt mkt lust! Hon vill hela tiden. Hon säger jag uppfyller henne på alla sätt och hon har det bra. Men jag vill ändå få henne att skrika ut i ett "wow"!

• Kolibri12
    älskarinnan skrev 2013-03-03 00:46:06 följande:
    Jo jag har börjat fråga henne diskret. Vill inte hon ska känna dig pressd. Vet ju hon har väldigt mkt lust! Hon vill hela tiden. Hon säger jag uppfyller henne på alla sätt och hon har det bra. Men jag vill ändå få henne att skrika ut i ett "wow"!
    Vad svarade hon då? Hon kanske bara inte är en sådan som skriker ut ett "wow". Den man jag senaste haft en sexuell relation med frågade mig i början, eller snarare kommenterade lite frågande, att jag inte skriker när jag kommer. Jag svarade att jag gör inte det, har aldrig gjort. Stönar högljutt etc visst, men inget skrikande.

Som svar på frågan i ts har jag inte svårt att komma helt och fullt i en ny relation men har ingen som helst uppfattning om hur det är för andra. Det där med små orgasmer vet jag inte vad det skulle vara för egen del, annat än de där jag inte stimuleras tillräckligt under själva orgasmen. Då blir den svag, vilket känns frustrerande. Jag tror inte det har någon direkt inverkan på förmågan att komma flera gånger.
  • Someone20

Tycker det är olika från gång till gång. Ibland kan man få ex. 12 små och 1-2 fontän. Ibland typ 5-6 fontän . Inland bara "små". Liksom beror helt och hållet på ställning, sinnesstämning osv :)

• Anonym

Min sambo föredra en stor kraftig orgasm framför många mindre.Men då får man ju lägga ner lite jobb och det gör jag gärna.Hon föredrar att jag smeker henne med mitt finger i stället för tungan visst gillar hon den också men det tar längre tid med fingret och när hon närmar sig orgasmen då slutar man och smeker henne lite runt i stället och sen fortsätter man igen,tillslut så är hon så kåt att det går inte stoppa orgasmen då är den så kraftig att hon nästan  skriker rätt ut och skakar i några minuter.Men efter det går det inte röra klittan mer.

Svar på tråden små orgasmer bra/dåligt?