• fluu

Trosor till liten?

Hej!

Min dotter är 13 månader och börjar vara torr mer och mer på dagarna så vi tänkte köpa trosor till henne. Var på lindex och tittade,men där hade de storlek 86 som minst(menar alltså vanliga trosor och inte sådana bebistrosor man har utanpå blöjan).
    Min dotter har storlek 74,ibland lite mindre/större och hon är dessutom väldigt smal så storlek 86 går absolut inte.
    Någon som vet var man kan hitta mindre trosor?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Svar på tråden Trosor till liten?
  • Ema86

köp o prova.

min tjej har 104 nu ca. hennes trosor köper jag 110-122 på annars är dom för trånga 

• fluu

Maja - Tack!

Ema - Har testat. Problemet med underdelar till dottern är att hon är så smal i midjan så även fast hon behöver 74 på längden så är de för stora i midjan och kasar ner.

• Lattjo

På Åhlens har dom jättesmå trosor (dom minsta som inte var blöjanpassade var nog i 74/80 och är jättesmå). Min dotter är jätteliten om rumpan och 86 sitter stort men jag var tvungen att kasta alla dom jag köpt på Åhlens för dom gick knappt över benen på henne så kolla där :)

• fluu
    Lattjo skrev 2013-03-02 20:18:31 följande:
    På Åhlens har dom jättesmå trosor (dom minsta som inte var blöjanpassade var nog i 74/80 och är jättesmå). Min dotter är jätteliten om rumpan och 86 sitter stort men jag var tvungen att kasta alla dom jag köpt på Åhlens för dom gick knappt över benen på henne så kolla där :)
    Tack för tipset!
  • fluu

Tack, kan kolla där med :)

Svar på tråden Trosor till liten?