• Anonym

Min kille tänder på shemales

Min kille och jag har haft lite jobbigt i vår relation ett tag, dålig kommunikation och en del tjaffs. Vi satt och pratade för några dagar sedan då vi båda kände att vår relation var i stort sett över, då valde han att berätta att han tänder på shemales. Han kände att jag förtjänade att få veta det. Jag vet inte hur jag ska reagera, hur jag känner för det egentligen. Egentligen tänker jag att alla människor har fantasier, och det är helt ok. Det som känns märkligt är att det är killar men de ser ut som tjejer. Han var beredd att jag skulle lämna honom efter denna hemlighet som han berättade. Dagen efter pratade vi och på något sätt känner jag mig sviken, känns som han hade kunnat säga det för flera år sedan. Började gråta och berättade allt jag kände om detta. Samtidigt så kan han ju inte rå för det han känner. Han menar att han inte tänder på killar alls utan på tjejer. Hur ska man tänka? Hur skulle ni reagera? Känner mig så vilsen i mina tankar.... :(

• Svar på tråden Min kille tänder på shemales
  • Anonym (Mr Big)

Alla har nog någon fantasi de inte berättar. Ibland är den bättre att hålla för sig själv, beroende på hur ens partner tar det. Är själv bi och det vet min sambo så det är ett alternativ att reagera på...acceptera. Det är ju inte hela världen, det är ju inte så att det vandrar omkring shemales och lockar honom överallt. Nu tänder jag inte på killar på samma sätt som tjejer, men annars hade det ju varit jobbigare för min sambo... Tror din kille har en bisida som visar sig hos 'shemales' eftersom det på något sätt ändå är 'tjejer'.. Det blir lite för jobbigt att konfrontera sig själv med att tända på sex med killar, så ens attraktion av kukar tar sig uttryck i tjejer med kukar..

• Anonym

Tack för ditt svar. Grejen är den att jag är ganska öppen med saker och tycker det är helt ok att folk är homosexuella och bisexuella osv, men det kändes som att det var en sån stor grej för honom och sättet han la fram det blev som en bomb. Han förberedde mig länge innan med att säga "nu kan det vara så att du lämnar mig" osv... Det känns sjukt på något sätt men ändå inte. Glad att han berättade det men ändå inte. Jättekonstig känsla. Han vill inte prata djupare om det men för att jag ska få förståelse vill jag veta men det känns inte bekvämt för honom.

• Anonym (L)

Jag ser inte riktigt problemet, handlar det om en fantasi han kan klara sig utan eller något som han känner att han gärna vill testa? Är det det senare så förstår jag om det är jobbigt, då får han/ni helt enkelt välja hur ni vill göra, glömma det hela, att han får testa med ditt medgivande eller att ni går skilda vägar..

• Anonym

Jag vet inte heller om jag tycker det är ett problem eftersom jag känner mig förvirrad. Jag frågade om det var något han skulle vilja prova på, då sa han att han inte visste. Men att om han fick chansen nån gång Kanske det fanns en möjlighet att han skulle göra det. Det är ju fantasier vad jag vet eftersom han inte testat på det. Han har ju haft de fantasierna i 20 år så han kanske borde ha testat det redan om han hade velat.

• paret

Har du berättat för din kille eaxkt alla dina hemliga fantasier?
    Hur kan du annars kräva av honom att han skulle berättat sina fantasier för flera år sen?

• Anonym

Om jag hade en annan läggning eller kände att jag ville testa att vara med andra människor så hade jag antingen berättat det i början eller aldrig sagt det alls. Man behöver inte berätta om sina fantasier men då kan det bli för mycket att ta in efter flera år i ett förhållande. Jag känner mig lurad.

• mystiskemannen

Att vara en s.k. admirer är tämligen vanligt bland hetromän..

Finns rätt bra videos på ämnet på youtube. 

• paret

Det är inte så att din kille skäms så mycket över detta, och nu vågar han berätta det för dig, eftersom han vet han kan lita på dig?

Anonym skrev 2013-03-05 23:42:13 följande:
    Om jag hade en annan läggning eller kände att jag ville testa att vara med andra människor så hade jag antingen berättat det i början eller aldrig sagt det alls. Man behöver inte berätta om sina fantasier men då kan det bli för mycket att ta in efter flera år i ett förhållande. Jag känner mig lurad.
Svar på tråden Min kille tänder på shemales