• ledsentjej100

hjälp mig snälla!!

jag födde barn för 3 månader sen, och jag vill ha sex med min kille igen( jag har fått tillbaka min sexlust på hög nivå nu!) eftersom vi inte har haft sex på nästan 7 månader nu. ( hade ej det i mitten av graviditeten) men nu är min kropp helt förstörd, magen hänger, fullt med en sjukt mkt bristningar över hela min mage och underliv!!! hatar verkligen min kropp jättemkt, o min kille är jättevältränad och bryr sig jämt om sitt egen utseende, vilket sätter ännu mera press på mig att bli smal och få en fin kropp igen..... jag har verkligen panik, han vill ha sex ganska så snart, men jag vågar inte visa min kropp för honom längre, han har inte ens sätt min kropp ända sen våran dotter föddes!! jag vill verkligen ha sex med honom igen, men skäms bara alldeles för mycket! och tror att han kommer att bli äcklad när han ser mig! :(

• Svar på tråden hjälp mig snälla!!
  • Sexolog Camilla
    Hej.

Jag tycker att du ska vända dig till en mottagning och till en kurator, psykolog, barnmorska eller sexolog för att i samtal beskriva dina känslor. De kan hjälpa dig att reda i dina känslor och tankar.

Hälsningar
    Camilla  
Svar på tråden hjälp mig snälla!!