Jag är tillsammans med en 38 år äldre man - fråga mig vad du vill
Det finns mycket fördomar om förhållande med stor åldersskillnad, så därför skapar jag denna tråd. Jag är själv tillsammans med en man som är 38 år äldre än mig. Fråga vad ni vill!
Det finns mycket fördomar om förhållande med stor åldersskillnad, så därför skapar jag denna tråd. Jag är själv tillsammans med en man som är 38 år äldre än mig. Fråga vad ni vill!
Hur gammal är du?
(Jag är själv 27 och han 61).
Nätet. Fast det var inte tänkt att bli ett förhållande. Jag skulle bo som inneboende hos honom och flyttade för tre år sen rakt in till kärleken
Och ni?
Hur länge har ni varit ett par?
Jag flyttade in för tre år sen. Vi har delat säng sen typ dess men gränsen för exakt när vi blev ett par känns väldigt flytande
Jag är lika gammal som du och har sedan ett par år tillbaka en romans med en man som är 33 år äldre. Han är rädd för vad andra ska tänka och tycka om det hela och därför är det ingen i hans liv som vet om vår relation, vilket sårar mig ibland... Mina vänner och föräldrar däremot vet, och de har inga problem med det.
Vad har ni mött för reaktioner från omgivningen och hur hanterar ni det? Var det svårt för honom att berätta för familj och vänner när ni träffades?