ModernPappa skrev 2013-03-04 15:27:54 följande:
Svårt att veta om George 1 om han är allvarlig eller försöker vara rolig på något mindre lyckat sätt. Om han nu inte är det kanske han kunde beskriva lite nyanserat varför man som småbarnsförälder inte har rätt att äta eller fika på lokal. Det är ju knappast en dålig miljö för dem att vistas i. Vi pratar ju inte direkt om nattklubbar....
Jag tycker det är ett oskick att småbarn skriker och skitar ner runt omkring mig när jag är på dito ställen.
Missnöjet drabbar alla föräldrar rakt av oavsätt hur deras små juveler uppträder. Uppenbart så är det så att mång många människor retar upp sig, störs sig och tycker det är almänt stojjigt när barn är med. Detta måste ha uppkommit pga att dessa barn inte har föräldrar som är ansvarstagande och vågar säga till sina ungar.
tycker det är helt rätt att ni föräldrar med barn blir uttiddade och känner pressen på ert besök på dito ställen är synnerligen opassande.
jag gör allt för att skapa en konflik med barnet eller föräldren så att jag får personalen att be dom gå !
Detta lyckas jag numer i 99 % av fallen, jag njuter av det.