• Adnama

Fler som snart ska hämta hem valp ?

Vi ska snart hämta hem vår lilla cavapoo valp ( blandning mellan dvärg pudel och cavalier king charles), 

Är det någon annan som har en cavapoo ?

Någon annan som snart ska hämta hem valp ? Tänkte man kunde dela med sig av tips och ideer här :)      

• Svar på tråden Fler som snart ska hämta hem valp ?
  • hundpuss

Det enda tipset jag kan ge dig är att verkligen vara säker på att cavalieren som är antigen mor/far till kullen har hjärta och ögon ua.

• Adnama

Vad kul med fler som ska få valp :) Vad har du haft för hundar innan ?

• Sthlm Cicci

1 staff, dog 08. En rottis som jag tog bort i november. Och nu är det bara 1 staff här hemma. Sp jag hoppas på att Krut ska bli min nya superstjärna på tävlingsbanorna. :)

• Marre79

Väntar på en whippetvalp som beräknas till söndag! Får väl hem den i maj. Har haft whippet hemma, men nu har jag pinscher och fransk bulldog hemma.

• 78L

Jag ska få hem vår nya lille Landseervalp på tisdag.
    Längtar så efter den lille krabaten
    Jag har två hundar till, en schäferkorsning och en leonberger

• 78L

Jag har tävlat  lydnad och agility med båda mina hundar.
    Och ställt ut leonbergern.
    Men det är många år sedan nu.
    Sedan barnen kom har tiden inte räckt till för tävlingar mer.
    Men det är skönt att ha lydnaden i vardagen med.
    Sitter och letar efter en bra valpkurs till valpen.
    Ska bli jättekul

• vargaa

Vi får hem en border collie/golden-kille om en vecka. Har en 10årig borderblandning redan. Längtar ihjäl mig. Vi har hund för sälkskap men är aktiva med dem i vardagen. Hur är det med er andra? Vad ska era valpar heta?

Mamma till Elise - www.vargaaa.blogspot.com
  • Sthlm Cicci

Jag hoppas på att kunna ställa ut, tävla lydnad, rally, viltspår och bruks med Lillgrabben. Han ska heta Krut.

Svar på tråden Fler som snart ska hämta hem valp ?