• Villblimamma

Är redo att dö men få ett barn istället. Är nån som fick nigativ i RD16 men sen positiv ?

Är redo att dö men få ett barn istället

Hej ! Är nogån som har fått nigativ i rd 16 och sen positiv ? Oron finns så mycket hos mig nu att jag kan inte säga något. Behöver era hjälp. Livit blir sämre för mig nu. Gjorde test med clearblue vecko visning men det visade sig nigativ. Vill bara höra era erfaranheter. Så välkommen in med era erfaranheter ! 

• Svar på tråden Är redo att dö men få ett barn istället. Är nån som fick nigativ i RD16 men sen positiv ?
  • EEJ

Minus på rd 16 är nog tyvärr ett minus som stannar. Vid det laget borde din kropp ha producerat nog mycket hcg- hormon för att det ska synas på ett gravtest. Jag fick positivt på cb digital på rd 9.

Ditt plus kommer nog snart! Lycka till framöver!

• Villblimamma

EEJ tack för ditt svar. Kännde från början att det är avslutat  men kunde inte acceptera det. Är så ledsen kan inte säga. Ska avsluta med vagitablett. När det finns iget där inne så det behövs inte anväda vagitablett.

• Villblimamma

EEJ använde du vagitablett elle ?

Svar på tråden Är redo att dö men få ett barn istället. Är nån som fick nigativ i RD16 men sen positiv ?