vänner sökes
Hej på er.
Jag är en 22 årig tjej som heter Emelie som bor i Lund tsm med min sambo o vår dotter på 15 månader.
Jag jobbar inom förskola som timvikarie i Lunds kommun o sambon pluggar termin 9 på läkarlinjen/programmet, och så dottern går alltså på förskola.
Jag flyttade hit i slutet av oktober 2010 och känner att jag inte riktigt hittat ett bra stabilt umgänge här i Lund än, har gått nån kurs på Medborgarskolan år 2011 innan min dotter föddes, men sen nu när jag tänkte göra det igen fanns det inga intressanta kurser o sådär..
tycker det är svårt o hitta ställen att träffa nytt folk på i något sånär min ålder, jag o dottern var jätteaktiv på öppna fsk o liknande under hösten 2012 och träffade massor av andra föräldrar därigenom, och vissa av dem fick jag riktigt bra kontakt med o fikade med ibland osv, bra umgänge sista halvåret av mammaledigheten!
Men nu jobbar jag o ja.. hoppar runt bland olika förskolor o sådär..
Hur som helst, jag undrar om det kanske finns nån annan vänlig liten själ nånstans i närheten av Lund/Malmö som skulle vilja ses, ta en fika nån gång/dag o bekanta sig lite? Nån/några att hitta på saker på kvällarna och helgerna med hade varit super verkligen! :)
Kram på er