• Anonym (Sårad)

Killen vill inte slicka

Som rubriken lyder :(

Vi har haft problem med sexlivet sedan vårt barn kom, och under graviditeten. Innan har jag varit supernöjd och han har varit med på allt, men nu, efter bebisen har kommit, kläcker han ur sig att han inte gillar att slicka. Och kom inte och säg att det luktar fisk, det vet jag att det inte gör -.-

Jag tar det sjukt personligt och blir uppriktigt talat sårad. Så jag vet inte, ska jag börja sugstrejka eller vad? Jag känner inte för att olja köttstången om han inte gillar att tvätta mattan :(

Någon som blivit frälst i att ge efter att ha ogillat? Tips? 

• Svar på tråden Killen vill inte slicka
  • Anonym (1)

Hur länge sedan var det ni fick barn? . Han kanske ha fått en upplevelse så han känner att han inte klarar av det. Finns  många killar som under och efter graviditeten inte klarar det

• Evertina

Det är väll klart att han inte vill slicka den där biohazard zonen! Fy fan ! Han har sett en alienliknade unge kommit ut där så ska du vara glad att han ens vill ligga med dig!

• Peter37

jag älskade att slicka fitta innan barn,efter var jag lika vild..det är så härligt att slicka och suga...safterna rinner och ...fan...nu blev man kåt med....får leka lite själv..kom om du vill va med..

• Anonym (Sårad)
    Anonym (1) skrev 2013-03-05 23:26:57 följande:

Hur länge sedan var det ni fick barn? . Han kanske ha fått en upplevelse så han känner att han inte klarar av det. Finns  många killar som under och efter graviditeten inte klarar det

Fyra månader sedan. Jag blir så lack för att han sedan ska påstå att jag pratar med andra, jag vill bara ha hans uppmärksamhet och få vad jag själv ger. 
  • Anonym

Precis som det finns tjejer som inte vill exempelvis suga efter analsex, så finns det män som inte tycker om att slicka. Det beror ibland på något de har sett, ibland inte. Det är bara att acceptera.

• Anonym (Sårad)

för att vara helt ärlig ser jag ingen mening i att ge om jag inte får. jävligt synd bara :( 

• Montparnasse

Jag fattar om man inte är förtjust i att slicka - eller att suga för den delen. Djävligt synd, men alltså: ge inte honom oralsex om du inte får något tillbaka.

• Anonym (Sårad)
    Montparnasse skrev 2013-03-06 22:40:50 följande:
    Jag fattar om man inte är förtjust i att slicka - eller att suga för den delen. Djävligt synd, men alltså: ge inte honom oralsex om du inte får något tillbaka.
    är typ det jag får göra. han kommer bli knäckt :lol:
  • Montparnasse
    Anonym (Sårad) skrev 2013-03-06 23:14:31 följande:
    är typ det jag får göra. han kommer bli knäckt :lol:
    Hehehe!
  • Anonym
    Peter37 skrev 2013-03-05 23:52:32 följande:
    jag älskade att slicka fitta innan barn,efter var jag lika vild..det är så härligt att slicka och suga...safterna rinner och ...fan...nu blev man kåt med....får leka lite själv..kom om du vill va med..

Du är sjukt patetiskt, bara så du vet.
  • Anonym

Förstår inte, ska ts  tvinga sin partner till något den inte vill?

• Anonym (Sårad)

Nä, är bara sjukt sårad att han gjorde det innan bebisen kom och nu kläcker ur sig att han inte gillar.

• Anonym (så kan det vara)

Hej!
    Vet du, så kan det vara, ingen tröst eller lösning men det kan nog hända lite grejer med sexlivet efter barn. Det verkar vara så.
    Min fru vägrar konsekvent ta emot sperma tex. tål inte kladd. Det blir kondom och därmed basta. Att överhuvdtaget ta dolmen i munnen är uteslutet, att få komma till och slicka är uteslutet och att få ligga kvar i och gosa ett litet tag är också uteslutet. Så blev det efter barna. Inget kladd!
    Så blev det.

• Anonym (Sårad)

Synd bara att jag förstört de nästa 80 åren av mitt sexliv bara..... Önskar att han kunde separera allt som har med bebisen att göra från oss, vi är vuxna och vuxna gör vuxensaker när barnen sover/passas av mormor, faster o.s.v...

Svar på tråden Killen vill inte slicka