• Anonym

Thaimassage

Nån som vet om det är vanligt med happy ending på thai massage ställen i Sverige.

• Svar på tråden Thaimassage
  • Hannibal06

Det är ganska vanligt. Reser en del i mitt jobb och gillar massage. Har nog besökt ett 20-tal thai-massageställen och på 3/4 har de erbjudit. Jag är dock inte där för att få en avrunkning så jag har tackat nej alla gånger.

• Anonym
    Hannibal06 skrev 2013-03-06 14:32:57 följande:
    Det är ganska vanligt. Reser en del i mitt jobb och gillar massage. Har nog besökt ett 20-tal thai-massageställen och på 3/4 har de erbjudit. Jag är dock inte där för att få en avrunkning så jag har tackat nej alla gånger.

Ha ha trollare där
  • Anonym (Mia)
    Anonym skrev 2013-03-06 16:24:19 följande:

Ha ha trollare där
    Varför tror du det är trolleri? Jag tror också det är ganska vanligt. Det är väl allmänt känt att alla dessa thaimassageställen som poppat upp överallt är förtäckta bordeller. Inte i den meningen att de erbjuder regelrätt sex utan just happy endings som anses vara rätt så oskyldigt rent juridiskt sett.

Skulle dock vara intressant att få veta ifall man ernjuder tjejer HE också. Jag har bara varit på thaimassage i Asien och där har jag aldrig blivit tillfrågad .
  • Hannibal06
    Anonym (Mia) skrev 2013-03-07 15:11:53 följande:
    Varför tror du det är trolleri? Jag tror också det är ganska vanligt. Det är väl allmänt känt att alla dessa thaimassageställen som poppat upp överallt är förtäckta bordeller. Inte i den meningen att de erbjuder regelrätt sex utan just happy endings som anses vara rätt så oskyldigt rent juridiskt sett.

Skulle dock vara intressant att få veta ifall man ernjuder tjejer HE också. Jag har bara varit på thaimassage i Asien och där har jag aldrig blivit tillfrågad .
    Jag kan ge dig thai-massage och erbjuda HE. Flört
  • Anonym (Thai lover)

Något ställe som nån kan rekommendera?

• Anonym

Har en thaimassage nära mig och där annonserar dom om happy ending mellan kl 10-12.

• pingvin

Jag har varit på några stycken olika men bara blivit erbjuden HE på ett ställe. Enligt min personliga erfarhenhet är det alltså inte så vanligt. Däremot så har massagen varit väldigt bra på de ställerna som inte erbjöd HE.

• marjon11
    pingvin skrev 2013-04-06 21:30:50 följande:
    Jag har varit på några stycken olika men bara blivit erbjuden HE på ett ställe. Enligt min personliga erfarhenhet är det alltså inte så vanligt. Däremot så har massagen varit väldigt bra på de ställerna som inte erbjöd HE.

pingvin skrev 2013-04-06 21:30:50 följande:

Var massagen sämre på det ställe som erbjöd ?
  • pingvin
    marjon11 skrev 2013-04-16 08:47:37 följande:

Var massagen sämre på det ställe som erbjöd ?
    Ja, betydligt sämre.
Svar på tråden Thaimassage