• SandyDee

Apotea.se för bra för att vara sant? Ska vara det billigaste apoteket!

Hej.
    Jag letade på nätet efter Eye q (omega 3) för att se om jag skulle hitta billigare än de som säljs via apoteken (apoteket,kronan,med stop osv) och hittade då apotea.se som ska vara ett fullskaligt apotek på nätet och de hade mycket lägre priser än de vanliga. Jag läste även omdömen och i princip alla var bra eller mycket bra.

Är det någon som beställt därifrån? Är det seriöst?

• Svar på tråden Apotea.se för bra för att vara sant? Ska vara det billigaste apoteket!
  • Leone i Västerås

Jag har beställt därifrån flera gånger och är jättenöjd. Snabba leveranser och bra priser

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • Alby

Jag beställer alltid därifrån blir alltid nöjd!

• jassikan

Har också beställt därifrån. Allt fungerade precis som det skulle göra.

Men lyckades få det mot faktura fast det inte var meningen, lite klurig utcheckning.
    Och fakturan skickas till mailen, det är inte min favorit. Vill gärna få den i handen, men men... 

• dunderfredrik

Beställt där ifrån på faktura.
    Väldigt bra ebutik, men frågan är ju hur dem kan hålla sånna priser?! Är själv återförsäljare till några av de produkter dem säljer och dem säljer de för lägre än mitt inköpspris direkt från tillverkan.

Antingen har dem ett väldigt bra avtal eller så går dem minus på varje produkt och då är de ju frågan hur länge dem kan leverera sina produkter.

Svar på tråden Apotea.se för bra för att vara sant? Ska vara det billigaste apoteket!