• svartfransk

    skandinaviska män gillar svarta kvinnor?

    Bonsoir ! Jag är en 28 år gammal svart fransk kvinna som bor i Stockholm, är detta något helt annat än Frankrike, men det är en härlig plats. Min höjd är 160 centimeter och jag vikt 73 kilo. Jag fick reda på att jag hade en stark attraktion för vissa skandinaviska män och jag undrade om skandinaviska män gillar svarta kvinnor. Jag är en mycket traditionell person men öppna.
    P.S: desolée för min svenska.


    bye bye.     

  • Svar på tråden skandinaviska män gillar svarta kvinnor?
  • markvii

    Hur svart är du - de flesta är bruna - särskilt de som är
    födda i europa är ofta bruna ungefär som bruna indier.

    När jag var i London såg jag en kolsvart indiska - hon var
    mycket vacker - har annars bara sett två såna indier och
    det var i indien/pakis landhockeylag i ett OS

    Kan inte tala för fler länder än detta - men det verkar stämma
    att svenska män gillar afrikakvinnor - dom vill nog testa i alla
    fall.

    SkogsNicke - som varit med i uppdrag granskning har Kamerun-
    dam - därav att han haft lätt att lura hennes stamfränder.

    Så SkogsNicke är bara en av dem som bekräftar din tes

  • engdahl

    Jag tycker att svarta kvinnor är väldigt vackra och sexiga :)

  • teal

    Ja jag är väl en sån gubbe (49 å) som bekräftar det du säger. Mais aussi je peut parler francais  - lite franska går.. hihi.
    Seriöst - jag älskar latinas och afrikanskor, men det är faktiskt personligheten till slut som avgör..

  • Postman

    Nej tack är inte det minsta sugen på en svart kvinna. Nej tack.

    Däremot kan jag tycka det är sexigt med svart man och vit kvinna.

  • Jocke123456789

    Gift sedan 15 år med en afrikansk drottning. Jag tycker det inte finns vackrare. Folk tror hon är runt 20 år trots att hon fött tre barn och är 40+. Jag växte upp med systrar som anses mycket vackra. En svart kvinna har en helt annan kvalitet är min erfarenhet. Nu ska man inte hänga upp sig på utseendet, men det spelar ju in. I övrigt tycker jag dom dras med samma märkliga och mystiska egenskaper som alla kvinnor. 


    Now you are educated. You're welcome!
  • flygrl
    Jocke123456789 skrev 2022-08-08 23:22:18 följande:

    Gift sedan 15 år med en afrikansk drottning. Jag tycker det inte finns vackrare. Folk tror hon är runt 20 år trots att hon fött tre barn och är 40+. Jag växte upp med systrar som anses mycket vackra. En svart kvinna har en helt annan kvalitet är min erfarenhet. Nu ska man inte hänga upp sig på utseendet, men det spelar ju in. I övrigt tycker jag dom dras med samma märkliga och mystiska egenskaper som alla kvinnor. 


    Va bra att ni funnit varandra och verkar ha det så bra ihop. True love! Flört

    Sen som svart tjej/kvinna tycker jag förstås det är härligt att höra att vi uppskattas MEN vill också tillägga att jag tycker det finns vackra kvinnor bland alla hudfärger/etniciteter. Och att vi sen ?delar samma märkliga och mystiska egenskaper som alla kvinnor? beror på att vi helt enkelt är kvinnor och människor i första hand. Believe it or not. Flört Drömmer
  • Freddie K

    Jag har en viss dragning till svarta kvinnor har jag märkt. Fast för att vara ärlig så har jag väl en dragning till alla egentligen. Skäms Men jag gillar såna som är lite udda och står ut. ;.).


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • flygrl
    Freddie K skrev 2022-08-09 14:42:03 följande:

    Jag har en viss dragning till svarta kvinnor har jag märkt. Fast för att vara ärlig så har jag väl en dragning till alla egentligen. Skäms Men jag gillar såna som är lite udda och står ut. ;.).


    Ok, I c.

    Undrar hur det gått för TS? Är ju en rätt gammal tråd som återupplivats.
  • Freddie K
    flygrl skrev 2022-08-09 15:03:00 följande:
    Ok, I c.

    Undrar hur det gått för TS? Är ju en rätt gammal tråd som återupplivats.
    Well, sån är jag i alla fall. Skäms.

    Ja, det kan man fråga sig. Jag brukar i och för sig aldrig kolla hur gamla trådarna är när jag svarar i de, haha.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • flygrl
    Freddie K skrev 2022-08-09 15:04:17 följande:
    Well, sån är jag i alla fall. Skäms.

    Ja, det kan man fråga sig. Jag brukar i och för sig aldrig kolla hur gamla trådarna är när jag svarar i de, haha.
    Tja är väl helt ok va sån.
    Nä, jag kollar inte heller alltid hur gammal tråden är innan jag svarar. Lite dumt att det bara står tråden är äldre men inte va det innebär, typ från 2021 eller 2014?!
    Men svartfranska sistan skrev aldrig nåt mer iaf.
  • Freddie K
    flygrl skrev 2022-08-09 15:09:30 följande:
    Tja är väl helt ok va sån.
    Nä, jag kollar inte heller alltid hur gammal tråden är innan jag svarar. Lite dumt att det bara står tråden är äldre men inte va det innebär, typ från 2021 eller 2014?!
    Men svartfranska sistan skrev aldrig nåt mer iaf.
    Hehe, jo, det är det ju.

    Jag tror om det inte står årtal så är den från i år. 
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • flygrl
    Freddie K skrev 2022-08-09 15:36:08 följande:
    Hehe, jo, det är det ju.

    Jag tror om det inte står årtal så är den från i år. 
    Om det inte står nåt mer är tråden från i år, ja men här står det ÄLDRE på trådstarten + inlägg #1-5 och faktiskt 2017 på inlägg #6-7 så nu vet vi att tråden är äldre än 2017. Tråd-arkeologi! :P
  • Freddie K
    flygrl skrev 2022-08-09 16:17:43 följande:
    Om det inte står nåt mer är tråden från i år, ja men här står det ÄLDRE på trådstarten + inlägg #1-5 och faktiskt 2017 på inlägg #6-7 så nu vet vi att tråden är äldre än 2017. Tråd-arkeologi! :P
    Aha, smart där! . Men då känns det lite onödigt att svara i tråden då ju.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • flygrl
    Freddie K skrev 2022-08-10 05:02:30 följande:
    Aha, smart där! . Men då känns det lite onödigt att svara i tråden då ju.
    Jo, fast spela roll tycker jag.
Svar på tråden skandinaviska män gillar svarta kvinnor?