Härligt med joggingrunda, jag får nöja mig med promenader än så länge. Har försökt öka tempot lite men det håller inte kroppen för än. Njuter dock av solen för fullt, promenerar dagligen och det är underbart. Jag blev tyvärr väldigt sjuk i samband med amningen och de två första veckorna så vi ger ersättning nu, men i en flaska för bröstmjölk
I några dagar gav vi både från brösten och ersättning, därav flaskan, som är super. Amningshjälpens rekommenderade en flaska som heter Medela Calma, finns på Apoteket. Den fungerar nästan som ett bröst, dvs mjölken rinner inte av sig själv utan barnet måste verkligen suga i sig maten och den kommer "stötvis" som vid bröstet. Om amningen fungerar bra så kan det vara värt att testa för att avlasta dig lite, denna flaskan gör det inte "lätt" för barnet och då undviker man ju att de blir lata
Jag håller med om att dagarna flyter iväg, ibland obemärkt, samtidigt som jag ibland känner väldigt stort behov av vuxenkontakt. Just för att min stackars sambo inte skall få hål i huvudet efter att ha varit hemma i en timme