• Anonym (ciggisen)

Någon som köpt från xSmoke.se? El-cigarett

Hej!

Jag skulle lägga en beställning av el-cigg hos ett finskt företag, men tyvärr var alla deras startpaket slut. Jag är väl lite desperat.

Har tittat lite på xSmoke.se, men det verkar vara lite lurendrejeri, inte så seriöst företag eftersom man endast kan beställa och binda upp sig. Så nu undrar jag om någon har besttällt därifrån och om produkten höll måttet?

Eller var har ni köpt era e-cigg som ni är nöjda med?

Tack för svar!

• Svar på tråden Någon som köpt från xSmoke.se? El-cigarett
  • Smajlis

Hej! Jag har köpt e-cigaretter från en svensk sida som heter nosmoke.se och det var hur bra som helst. Kanske lite lång leveranstid men bra utbud gällande både smak och utformning av cigaretter. Jag köpte dock inte en cigarette, utan en sån inhalator, och så lite smaker till. Laddare och så ingår, iaf i det paketet jag köpte. Och det funkar, man får en äkta "rök"känsla.

• Anonym (ciggisen)
    Smajlis skrev 2013-03-07 17:58:29 följande:
    Hej! Jag har köpt e-cigaretter från en svensk sida som heter nosmoke.se och det var hur bra som helst. Kanske lite lång leveranstid men bra utbud gällande både smak och utformning av cigaretter. Jag köpte dock inte en cigarette, utan en sån inhalator, och så lite smaker till. Laddare och så ingår, iaf i det paketet jag köpte. Och det funkar, man får en äkta "rök"känsla.
    Tack så mycket för ditt svar! Jag ska lägga beställning där nu efter att ha kollat lite, verkar kanon!!
  • Anonym (ciggisen)

Hmm.. får jag fråga dig en till sak? Vilken smak ska man välja? Ska man ta vanlig tobakssmak eller vågar man prova nåt annat? Tänkte eftersom de endast säljs i 10-pack för 1000 spänn...

• Anonym (ciggisen)

Tack!

Nu har jag beställt nikotinolja från ett företag och en billig e-cigg från ett annat. Gillar jag den billiga e-ciggen så kan jag tänka mig att köpa en likadan fast dyrare/finare om den känns "plastig".

Återkommer när jag testat! Men antar att jag får vänta ganska länge på mina nikotinoljor!

• Smajlis

Jag köpte menthol, bär, nåt med apelsin och så tobak. Den med tobakssmak var ingen hit, menthol var ok, inte så skarp utan lite mer åt det söta hållet. Men det finns i enpack för 49 kronor, så kan du ju prova dig fram. :)

• Anonym (ciggisen)
    Smajlis skrev 2013-03-08 15:40:27 följande:
    Jag köpte menthol, bär, nåt med apelsin och så tobak. Den med tobakssmak var ingen hit, menthol var ok, inte så skarp utan lite mer åt det söta hållet. Men det finns i enpack för 49 kronor, så kan du ju prova dig fram. :)
    Tack för dina synpunkter! Jag misstänkte också att tobakssmak inte är någon hit, men har beställt en ändå... man måste ju testa tänkte jag.
    Jag beställde 5 st extra cartomizers tomma till så det lär hålla ett tag Hoppas bara jag gillar dem nu!
  • Pallas
    Anonym (ciggisen) skrev 2013-03-08 17:47:14 följande:
    Tack för dina synpunkter! Jag misstänkte också att tobakssmak inte är någon hit, men har beställt en ändå... man måste ju testa tänkte jag.
    Jag beställde 5 st extra cartomizers tomma till så det lär hålla ett tag Hoppas bara jag gillar dem nu!
    Om du har Facebook kan jag verkligen rekommendera att gå med i gruppen jag länkade till. Där kan du säkert kränga dina vätskor om du nu inte skulle gilla dem, samt få tips vad andra gillar. Själv gillar jag inte tobakssmaker så mycket, jag kör frukt- och mentholrejs för nästan hela slanten. Har kanelsmak som jag blandar med äpple osv. Just nu kör jag lite jordgubb/menthol, det är friskt och gott.
  • Anonym (ciggisen)
    Pallas skrev 2013-03-08 21:03:05 följande:
    Om du har Facebook kan jag verkligen rekommendera att gå med i gruppen jag länkade till. Där kan du säkert kränga dina vätskor om du nu inte skulle gilla dem, samt få tips vad andra gillar. Själv gillar jag inte tobakssmaker så mycket, jag kör frukt- och mentholrejs för nästan hela slanten. Har kanelsmak som jag blandar med äpple osv. Just nu kör jag lite jordgubb/menthol, det är friskt och gott.

Tack, det ska jag göra!

Åh, är så spänd på att testa. Skulle vara så skönt att slippa vanlig tobak med all skit i och lukten!
  • Anonym (ciggisen)

Wow, min första elcigg anlände precis och jag har redan testat den! Dock kom det ingen rök så jag antar att jag måste ladda batteriet mer än 2 min Den lyser dock grönt som om batteriet skulle vara färdigladdat, men den får ligga på några timmar...

Det som förbryllar mig lite är flaskan med "rökolja" som jag fick till. Det står nämligen märkt med "16mg", har jag råkat få en flaska med nikotin motsvarande 16mg??! Kan säga att det sved lite i halsen nu efteråt, därför blev jag extra fundersam... Jag ville ju ha med nikotin, men det stod ingenstans på den sidan jag beställde ifrån om det var med eller utan... Aja, får testa sen ikväll igen. Borde ju märka av om det är med eller utan niko... kan man tycka.

Svar på tråden Någon som köpt från xSmoke.se? El-cigarett