Blue balls
Om jag hånglar upp en kille och lämnar honom med blue balls, hur stor chans är det att jag har övertaget om situationen? Frågan kanske riktar sig mest mot killar, men alla är välkomna att svara.
Om jag hånglar upp en kille och lämnar honom med blue balls, hur stor chans är det att jag har övertaget om situationen? Frågan kanske riktar sig mest mot killar, men alla är välkomna att svara.
DU är medveten om att "blueballs" inte tillkommer fören efter många timmar? Samt att effekten av detta betyder extrem smärta (pung spark) och mycket troligt illamående hos killen och INGET som killen varken tycker är skönt eller roligt?
Dessutom är det inte som "du gör" utan något han lider av sedan innan.
Så nej, skulle inte vilja påstå att du har något "övertag" för att du lämnar honom med detta...
Okej, omformulering: Om jag gör honom extremt pilsk, hur stort övertag har jag då?
Har aldrig varit med om att någon man faktiskt fått detta, trots att jag för tillfället två män som hålls nästan konstant hårda och frustrerade under mycket lång tid så personligen känns det lite som "myt" och något det skylls på och sällan verkar hända (påstår inte att det inte finns, bara att det inte verkar alls lika förekommande som det skylls på det).
Men utifrån omformuleringen då. Det tråkiga svaret är att det beror helt och hållet på killen. Ännu mer tråkiga svaret är att majoriteten av män verkar reagera väldigt illa på det och att det blir "skit i det då" och så fokuserar de på någon annan istället. Alltså du inte bara får ett övertag utan ett "undertag". Yngre killar verkar oftare vara mer desperata dock och fortsätta ändå. Sen beror det på hur intressant du faktiskt är också, vill killen ifråga väldigt gärna ha just dig kan de nog ändå egga på tillräckligt, känns du mer som "dussin-tjej" är nog sannolikheten större att han helt enkelt går vidare.
Däremot finns absolut män detta funkar jättebra på, antingen naturligt eller för att de fått "lära" sig det. Kan vara värt att tänka sig för lite innan man ger sig på det i mer extrem form (inte bara något "hångla upp" utan ordentlig tease) och det är den typ som gillar det då de gillar "rape-play", då kan det vara svårt att backa ur när man väl gått för långt (ingen ursäkt för ren våldtäkt, men tar du det riktigt riktigt långt kan du inte heller räkna med att han är fullt vid sina sinnes fulla bruk) fast ja med de männen får du ju inget övertag av det då :P. Springer du på en mer undergiven typ får du dock rejält övertag och kan spela långt på det och gör du det bra kommer han troligen bokstavligt talat krypa vid dina fötter och böna.
Tror dock inte det var de här mer långtgående sakerna du funderade på så det blir nog det tråkiga att du nog inte ska räkna med något övertag alls i majoriteten av fallen gällande svenska män om de inte är mycket unga.
Gammal tråd men jag svarar ändå. Har haft sex med tjejen nu två gånger i rad (två kvällar) och hon har kommit varje gång men inte jag. Just nu har jag blue balls och det värker i pungen. Jag vill inget annat ön att ha sex med henne igen och är superkåt. De gånger jag får komma blir jag som avtrubbad och har inget behov svart ha sex varje dag. Jag skulle kalla detta en win-win för båda. Hon får massa orgasmer (som hon vill) och jag får och vill inget annat än ha sex med henne. Jag tänker på henne och vad jag vill göra nu på jobbet. Hon har ett visst övertag på mig mentalt. Skulle hon skicka ett sms att hon vill knulla skulle jag sticka från jobbet. Det finns säkert andra saker jag skulle göra för henne nu med.