• Anonym

Jag svimmade på flygplanet...

Hej. För några månader sedan flög jag till Rom. Låter trevligt, tänker du? Ja, men som ni ser på rubriken så svimmade jag på flygplanet. Jag skäms jättemycket och blir helt gråtfärdig bara jag tänker på det. Semestern blev förstörd. Jag tänker fortfarande på det och skäms som en hund. Vet inte vad jag vill med tråden, kanske bara skriva av mig.

• Svar på tråden Jag svimmade på flygplanet...
  • Montparnasse

Varför skäms du så mycket för det? Det är en naturlig reaktion på olika saker, vad tråkigt att det har förstört för dig. Jag tycker inte att du har något att skämmas för.

• Freksta

Min brors ex svimmade och bajsade på sig samtidigt när de flög till Paris, DET var mer pinsamt.

• Manatee

Vad exakt är det du skäms över?
    Du kontrollerar väl knappast själv en svimning, och jag är ganska säker på att människorna runt dig blev oroliga för ditt välmående. Eller var det någon som tog illa upp av ditt svimmande?

• Anonym

Ush,det var väldigt pinsamt för alla stirrade. Mycket pinsamt att gå normalt och sedan plötsligt falla ihop på golvet. Flygvärdinnorna skötte det bra utåt sett, fast det kändes som att på insidan tyckte de att jag var konstig.

• Montparnasse
    Anonym skrev 2013-03-07 22:53:40 följande:
    Ush,det var väldigt pinsamt för alla stirrade. Mycket pinsamt att gå normalt och sedan plötsligt falla ihop på golvet. Flygvärdinnorna skötte det bra utåt sett, fast det kändes som att på insidan tyckte de att jag var konstig.
    De har nog varit med om värre saker!
  • Manatee

Jag tycker inte du har något att skämmas över.
    Att någon svimmar bidrar nog mer till oro än irritation hos omgivningen. Jag har då aldrig sett ner på en person som svimmat. Varför skulle man göra det? Synd att du låter det påverka dig så negativt.

Hade det hänt mig hade jag nog snarare fokuserat på VARFÖR jag svimmade, det känns som en viktigare sak att älta än att det var pinsamt.

• Anonym

Inget ovanligt. Du fick troligtvis ett blodtrycksfall, vilket inte är helt ovanligt så där högt upp i luften. De har antagligen varit med om det förut. Slappna av! Pinsammare saker kan hända.

• Anonym

Min bästa vän berättade att hennes svärfar svimmar varje gång han flyger så flygvärdinnorna har nog varit med om detta förut. Du behöver inte alls skämmas var ju inte ditt fel!

• Montparnasse
    Anonym skrev 2013-03-07 23:10:37 följande:
    Inget ovanligt. Du fick troligtvis ett blodtrycksfall, vilket inte är helt ovanligt så där högt upp i luften. De har antagligen varit med om det förut. Slappna av! Pinsammare saker kan hända.
    Precis så.
    Jag har också svimmat på mindre skojsiga ställen på grund av blodtrycksfall men shit happens.
  • tjej87

TS, att svimma är inget pinsamt! Det är något man inte kan styra över själv och jag tror säkert att flygvärdinnorna har varit med om det flera gånger förr. Förmodligen har dom redan glömt bort just ditt fall och medpassagerarna tänker nog inte heller på det :) Dessutom lär du förmodligen inte träffa på något från flyget igen.

• Anonym (Flygvärdinna)
    {#emotions_dlg.flower}Anonym skrev 2013-03-07 22:53:40 följande:
    Jag kan garantera att de inte inte tyckte att du är konstig,

Hoppas att du förstår det och att deras jobb är att hjälpa dig ialla lägen 
Svar på tråden Jag svimmade på flygplanet...