• sommar 77

    Ska på fest med temat "Så har du aldrig sett mig förut"!

    Hej! Nästa lördag ska jag på fest med temat "Så har du aldrig sett mig förut". Snälla ge mig tips, jag har ingen aaaaning vad jag ska komma på:?

  • Svar på tråden Ska på fest med temat "Så har du aldrig sett mig förut"!
  • mliten

    Jaaa...vi vet ju inte vem du är eller hur du ser ut i vanliga fall så det blir svårt utan en sån beskrivning. :) Kul tema dock.

  • tahira

    Ja, vilket roligt tema!

    Det är ju omöjligt för oss att veta hur du skall klä ut dig.

    Jag skulle nog gått typ osminkad och i mjukis-kläder eftersom jag ALLTID annars brukar vara rejält stylad och lite för överklädd  


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • LinneaJosie

    Jag hade gått på myrorna och letat efter nåt "fräsigt" jumperset och pärlhalsband i plast, typ :p Tänk motsatsen till hur du tycker att din stil ser ut :)

  • tahira
    sommar 77 skrev 2013-03-08 14:53:48 följande:
    Ja men ändå:) Är 1.70, nu rakt hår, har förr haft permanentat i 18 år. Hjälper det?:)
    Nä, poängen är väl att man skall klä sig på ett sätt som är väldigt otypiskt hur man annars klär sig.
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • tahira
    sommar 77 skrev 2013-03-08 15:03:33 följande:
    Jo men jag förklarade bara hur jag ser ut idag:)
    Ja, men alltså, den informationen du gav hjälper ju INGENTING om du vill ha tips på vad du skall ha på dig? Beskriv hur du brukar klä dig istället, om du brukar sminka dig- i så fall hur. Vad du brukar ha för skor, för accessoarer, osv.
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • veh
    sommar 77 skrev 2013-03-08 15:03:33 följande:
    Jo men jag förklarade bara hur jag ser ut idag:)

    Fast det säger ju inget om din stil... Min stil är litet sportig/preppy. Så jag skulle kunna gå mot "bohemstilen" - med blommig volangkjol, spetstunika och stooora smycken, t.ex. Eller kanske mer, svarta tighta jeans, rockig t-shirt, skinnjacka och hårt sminkad? Eller så kunde jag svidat ut mig i snajsig dräkt, gjort en svinrygg och höga klackar... Alla tre är sätt som hade varit ganska annorlunda gentemot min vanliga stil. Sedan spelar det ju mindre roll om håret är lockigt eller rakt, det säger ju inget om din stil...
  • Tygtiiger

    Gå i frack med håret i hästsvans och diskret sminkad skäggstubb. De flesta har säkert inte sett dig i drag.


    Krupke, we've got problems of our own!
  • sommar 77

    Jag har Top å jeans. Jo håret är en STOR bit i mitt liv då många tjatade länge på att jag skulle testa rakt. Stort beslut av mig. Jag sminkar mig en del men min sambo är hårdrockare så jag har varit hårdsminkad och rockig:)

Svar på tråden Ska på fest med temat "Så har du aldrig sett mig förut"!