• Bebbe011

Nervös v.24 Lungt i magen!

Hej hej!

Väntar mitt 3e barn och ALDRIG varit så nervös någon grav förr.
    Känns som turen man haft inte kommer hålla denna gång fullt ut!
    Men det brukar va full rulle i magen, och sista 3 dagarna har jag
    knappt känt nått alls där inne.. Nojja ihjäl!! Kan det va nån sovperiod?
    Vad tror ni andra eller hur har ni det?
  • Svar på tråden Nervös v.24 Lungt i magen!
  • viseversa

Bebisen kam ha vänt sig "inåt" och sparkar så du inte känner det. Den är fortfarande liten i v 24 men jag känner igen oron.

• Bebbe011
    viseversa skrev 2013-03-08 19:57:32 följande:
    Bebisen kam ha vänt sig "inåt" och sparkar så du inte känner det. Den är fortfarande liten i v 24 men jag känner igen oron.
    Ja man nojjar nog för mkt... Usch vad jobbigt det är!
  • viseversa

Jag har nojjat alla mina graviditeter. V 40 med nr 4 nu och nojjar fortfarande.

• stonehill

Jag åkte till in till sjukhuset för att jag tyckte det var så lugnt där inne.
    Men allt var normalt. Dom sa att det inte är ovanligt alls. Dom flyttar på sig och så  tycker man att det inte känns som vanligt.
    Men åk in om du är väldigt orolig, känns ju bättre efteråt när man vet helt 100 att allt är ok.

• Bebbe011
    viseversa skrev 2013-03-08 20:12:09 följande:
    Jag har nojjat alla mina graviditeter. V 40 med nr 4 nu och nojjar fortfarande.
    Oj ingen bebis ännu? :)
    Gått fullt med dom andra?
  • Bebbe011
    stonehill skrev 2013-03-08 20:17:24 följande:
    Jag åkte till in till sjukhuset för att jag tyckte det var så lugnt där inne.
    Men allt var normalt. Dom sa att det inte är ovanligt alls. Dom flyttar på sig och så  tycker man att det inte känns som vanligt.
    Men åk in om du är väldigt orolig, känns ju bättre efteråt när man vet helt 100 att allt är ok.
    Tror jag väntar tills mån och är det samma får be BM om att tyssna på hjärtat.
  • viseversa

Nej bebisen är en envis unge. Verkar inte vara sugen på att komma ut. Har varit väldigt olika med dom andra. Hoppas bara jag slipper gå över. Bf på söndag.

• Bebbe011
    viseversa skrev 2013-03-08 20:30:09 följande:
    Nej bebisen är en envis unge. Verkar inte vara sugen på att komma ut. Har varit väldigt olika med dom andra. Hoppas bara jag slipper gå över. Bf på söndag.
    Ok, får se hur det blir denna gång för mig.. Fick första flickan 38+0 och Andra flickan 37+5
    Nu är det en lillebror så får vi se :)
  • viseversa

Jag har också flicka,flicka,pojke sen innan. Pojken var den enda jag gick över med.

• tilj75

Försök att inte oroa dig, det är ju fortfarande så tidigt, och som sagt tidigare, om bebis vänt sig så kanske du inte känner sparkarna. Men jag vet precis hur det är, man nojar och nojar, är det inte det ena så är det det andra. V 40 idag med bebis fem för mig. Kom uuuuuuuuut nu!

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ bf 130315 ♥
  • Bebbe011
    viseversa skrev 2013-03-08 20:35:07 följande:
    Jag har också flicka,flicka,pojke sen innan. Pojken var den enda jag gick över med.
    Hehe ja då får vi se när denna lilleman vill komma ut :)
  • Carutt

Ring bm eller förlossningen och säg att du är orolig. Då brukar man ju få komma in för en check. Bättre att göra det några gånger för mycket. Jag blev orolig en dag och åkte in till förlossningen, 10 minuter med dosan på magen så blev bebis mer aktiv än hon någonsin varit :) hihi.

Svar på tråden Nervös v.24 Lungt i magen!