• 3mamsen

Parkering Rotebro säkert, m.m.

Ska på Mello imorgon på Friends arena och kommer från nord-väst, så tänkte parkera vid Rotebro station, sedan ta pendeln till solna C.
    Är det säkert  att parkera i Rotebro på kvällen?
    Finns det parkering precis vid stationen?

• Svar på tråden Parkering Rotebro säkert, m.m.
  • Differ

Jag skulle säga att det är säkert, jag brukar stå där och lämnar bilen över natten ibland. Det har aldrig hänt nåt. Skulle förvisso inte förvåna mig om det gör det bara för att jag säger det.. men jag skulle bli förvånad.

Ha så kul på mello!

• 3mamsen
    Differ skrev 2013-03-08 22:37:53 följande:
    Jag skulle säga att det är säkert, jag brukar stå där och lämnar bilen över natten ibland. Det har aldrig hänt nåt. Skulle förvisso inte förvåna mig om det gör det bara för att jag säger det.. men jag skulle bli förvånad.

Ha så kul på mello!
    Tack för svar!

Är det säkert runt kl. 23.00 en lördag för en mamma med dotter att gå från pendeln i Rotebro till parkeringen?

Ett annat alternativ är Norrviken eller Häggvik, men fått för mig att det är lite krångligare att köra in dit.

Vad tror ni?
  • 3mamsen

Fler tips?

Väljer mellan Rotebro eller Häggvik.

Är Häggvik mer säkert på kvällen?

• Frontline

Är du rädd för att gå ut så håll dig hemma, vem vet vad som kan hända då du kan få ett slaganfall, meteorit, halka på isen, bli överkörd mm mm 

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • greeneyes

Det är inte stökigare i Rotebro än i någon annan av de andra förorterna på vägen in. Oroa dig inte

Svar på tråden Parkering Rotebro säkert, m.m.