• Anonym (Ts)

Hade din pojke en pung på ultraljud?

Var på rul i vecka 19 och vi hade en väldigt snäll bm som kollade länge efter könet på vår baby. Vi såg en potentiell snopp men ingen pung, inga testiklar mm fast "han" låg så snällt. Kollade länge och ville kolla ännu mer men vi kände att det inte behövdes. Ingen av oss kände att det var så viktigt att se, men kan ju vara kul att spekulera :) så ni som kollade könet på er pojke kunde ni se en pung? Magkänslan här säger kille men vi blir lika glada hur som :)

• Svar på tråden Hade din pojke en pung på ultraljud?
  • Pineapple

Vi fick en klockren bild underifrån på en kille (väntade trillingar) och det såg ut som en liten "sköldpadda" med skal och huvud.

• Anonym (Ts)

Okej :) jag vet inget om någon sköldpadda, men det stack ut en snopp men ingen pung eller testiklar fans där sa bm. Om det är en pojke hoppas jag att han har en pung någonstans :)

• Anonym

Det var ingen tvekan om saken, min gosse visade upp hela paketet

• viseversa

Ja pungen var typ det enda vi såg. Som en stor boll mellan benen. Gick inte att missa.

• Anonym

JAPP !
    T o m kodomen hade han på, den lilla rackaren !! 

• Anonym

Såg hela paketet, han ville inte alls vara hemlig ;)

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-09 14:40:12 följande:
    Såg hela paketet, han ville inte alls vara hemlig ;)

Skämtare där.......
    Hade han apparaten i paketet oxså ?
  • Anonym (Ts)

Men, tänkt om han inte har någon pung då :p

• George 1
    Anonym (Ts) skrev 2013-03-09 14:48:25 följande:
    Men, tänkt om han inte har någon pung då :p

Tagga ner hysteriska kvinna !
    Vi snackar om ett foster ingen färdig mäniska !!
    Allt är redan klart hur han ser ut och vilka ev defekter han har, så varför må dåligt och oroa dig ??

Sätt på karl en omgång eller två och njut av livet !

En gravid kvinna är vacker.      
  • keron

Oja! Syntes tydligt, den såg jättestor ut! :P

• mysan77

Har sett tydlig pung och snopp på två av mina pojkar, även snopp. var i v17-18 med båda=9

• Anonym (Ts)

Jahapp :) bm sa iaf att man inte kunde säga något säkert om man inte ser några testiklar iaf, men vi ska på ett nytt ul pga en komplikation så ha ju möjligheten då, men tror vi tar det som en överraskning kanske ändå :)

• Amoureux

Vi såg också HELA paket tydligt!! Cool

• Anonym

Kunde inte se snoppen som bm visade men därimot syntes pungen klart och tydligt!

• Anonym (Undrande)

Undrar hur det gick.

• Anonym (Ja)

Såg tydligt pung och snopp på båda mina pojkar. Den ena e i magen nu.

• TellMeEVERYTHING
    Anonym (Ja) skrev 2014-10-06 17:54:13 följande:

Såg tydligt pung och snopp på båda mina pojkar. Den ena e i magen nu.

Haha, "lät" som "Emil" i "Emil i Lönneberga" när han svalde femöringen; "Oj, den är i magen nu..."
Svar på tråden Hade din pojke en pung på ultraljud?