• YTSHC

Elitdamer sportar i string - enda anledningen att se damidrott?

Ja, man ser väldigt ofta stringkonturer på damerna:

oi48.tinypic.com/2emmxlh.jpg

oi46.tinypic.com/2ufrk2c.jpg

oi50.tinypic.com/2i20hsm.jpg

oi48.tinypic.com/fvxvg4.jpg

oi46.tinypic.com/2w402tk.jpg

Visserligen nio år gammal artikel, men i Storbritannien är string de officiella underkläderna för damerna:

news.bbc.co.uk/sport2/hi/olympics_2004/3894781.stm

Ska jag vara helt ärlig är detta anledningen till att jag ens orkar att kolla på damsporter. Det är som små mjukporruppvisningar på bästa sändningstid, LOL! Men det kanske är enda räddningen för damsporter där fysiken är avgörande?

• Svar på tråden Elitdamer sportar i string - enda anledningen att se damidrott?
  • George 1

Vilken snuskhummer du är.......

• YTSHC
    George 1 skrev 2013-03-13 16:58:33 följande:
    Vilken snuskhummer du är.......
    Självklart! Jag älskar snusk och sex!

Och så länge damidrotten är förklädda mjukporruppvisningar tänker jag fortsätta titta på den. Herridrotten kollar jag på för att den är intressant i sig på en prestationsnivå.
  • XcsM

Och poängen med tråden är..? Att du anser damidrott så dåligt att du endast kollar på idrotter där man är lättklädda och har string..?

• Nockan
    XcsM skrev 2013-03-14 17:27:13 följande:
    Och poängen med tråden är..? Att du anser damidrott så dåligt att du endast kollar på idrotter där man är lättklädda och har string..?
    Poängen är att han måste starta en ny tråd eftersom han inte klarar av att bli motargumenterad i alla andra trådar han har startat senaste tiden...
    I'll be here patiently waiting. To see what you find.
  • YTSHC
    XcsM skrev 2013-03-14 17:27:13 följande:
    Exakt, och andra idrotter där fysiken fyller en viktig funktion borde ta efter.
  • XcsM
    YTSHC skrev 2013-03-18 00:25:01 följande:
    Exakt, och andra idrotter där fysiken fyller en viktig funktion borde ta efter.
    Eller så har alla på sig vad tusan de vill för att kunna prestera så bra som möjligt och skiter i av vilken anledning du kollar på damidrott. Passar det inte kan du ju bänka dig framför gladiatorerna eller nått, där en del av poängen är att utövarna skall vara snygga och lättklädda.
  • Anghammarad

Hur skall du ha det? Du tycker att tjejer borde sluta att "klä sig som horor" för att de annars får räkna med att bli våldtagna, men samtidigt tycker du att det enda som berättigar  damidrott är om de har vad du kallar sexiga kläder.

• XcsM
    Anghammarad skrev 2013-03-19 10:20:01 följande:

Hur skall du ha det? Du tycker att tjejer borde sluta att "klä sig som horor" för att de annars får räkna med att bli våldtagna, men samtidigt tycker du att det enda som berättigar  damidrott är om de har vad du kallar sexiga kläder.

Haha, tänkte inte på den! Bra poäng!

Ja, det är inte lätt när man vill provocera åt alla håll och kanter samtidigt Drömmer
  • Fridayyy
    YTSHC skrev 2013-03-13 17:03:45 följande:
    Självklart! Jag älskar snusk och sex!

Och så länge damidrotten är förklädda mjukporruppvisningar tänker jag fortsätta titta på den. Herridrotten kollar jag på för att den är intressant i sig på en prestationsnivå.

Man ser väl minst lika mycket på männen i vissa sporter....tur att inte jag är sportintresserad. Fri tolkning.
Svar på tråden Elitdamer sportar i string - enda anledningen att se damidrott?