• Anonym (Dove)

Kvinnor skulle ni ändra storlek eller form på er fitta om det var gratis och inte påverkade funktionen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor skulle ni ändra storlek eller form på er fitta om det var gratis och inte påverkade funktionen?
  • Anonym (Sivan)

Jag är underbart tight säger min man. Jag njuter av hans fullt normala storlek också och önskar mig absolut inget större så jag antar att jag är tightFlört

• Knytt

Hur är det med sexualkunskapen i tråden:

Slidan anpassar sig efter den man som man har regelbundet sex med. Dvs. detta är ett "problem" för den som byter partner ofta samt för de män som lever med kvinnor som har fött barn och där elastictiteten inte kommit tillbaka än.  

Icke-problem.  

• Anonym (Dove)
    Knytt skrev 2013-03-10 22:28:52 följande:
    Hur är det med sexualkunskapen i tråden:

Slidan anpassar sig efter den man som man har regelbundet sex med. Dvs. detta är ett "problem" för den som byter partner ofta samt för de män som lever med kvinnor som har fött barn och där elastictiteten inte kommit tillbaka än.  

Icke-problem.  
    Jag har då hört att vi kan vara olika i både djup och bredd från första början. Precis som män så skiljer sig våra storlekar där nere.
  • Anonym

Jag gillar form och utseende på min men däremot hade jag mer än gärna tagit bort vestibuliten..

• Anonym (Dove)
    Anonym skrev 2013-03-10 22:34:04 följande:
    Jag gillar form och utseende på min men däremot hade jag mer än gärna tagit bort vestibuliten..
    Det förstår jag :-/
  • NoteturNomen

Näe, det skulle jag inte. Den funkar som den ska och går att använda till sköna grejer :)

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • Knytt
    Anonym (Dove) skrev 2013-03-10 22:32:18 följande:
    Jag har då hört att vi kan vara olika i både djup och bredd från första början. Precis som män så skiljer sig våra storlekar där nere.
    Djupet förändras inte, men bredden gör i allra högsta grad. Du är väldigt elastisk i underlivet :) Så om du haft en partner med mycket stor snopp och sedan har sex med en man med liten snopp så kommer du inte känna någonting. Men efter en tid drar du ihop dig och blir trängre. Hur elastiskt man är beror på ålder, barnafödande och om man gör sina knipövningar. 
  • Flisan79

Absolut inte!!

Och djupet är generellt 10 cm. Dvs flera cm kortare än de flesta mäns stånd. Tightheten kan väl variera men kniiiiipa kan alla göra

• jashrinah

insidan och allt det hade jag inte velat ändra , dock hade det inte suttit fel med lite kosmetiskt kirurgi på de ytliga delarna :) 

• Anonym (Dove)
    Knytt skrev 2013-03-10 22:35:19 följande:
    Djupet förändras inte, men bredden gör i allra högsta grad. Du är väldigt elastisk i underlivet :) Så om du haft en partner med mycket stor snopp och sedan har sex med en man med liten snopp så kommer du inte känna någonting. Men efter en tid drar du ihop dig och blir trängre. Hur elastiskt man är beror på ålder, barnafödande och om man gör sina knipövningar. 
    Märkligt. Jag finner det mer obehagligt, svidande att ha sex med stora män. Om vi talar bredd. Men jag hör kvinnor som är lika gamla som jag som nästan måste ha det. Och jag blir alltid våt. Och vad gäller djupet så kan jag ta betydligt mer av längd när jag är våt, då kan 18cm i längd vara underbart, men är jag lite mindre våt så känns det som det stöter i. 
Svar på tråden Kvinnor skulle ni ändra storlek eller form på er fitta om det var gratis och inte påverkade funktionen?