• Niice

Varför får detta lov att visas på TV utan att det blir censurerat?

De flesta av er har nog sett Kehas nya musikvideo som heter "Die young" på MTV eller något annat ställe.

Videon innehåller satanistiska budskap. Ett uppochnedvänt kors flashas inför tittarnas ögon inte mer än 5000 gånger, sataniststjärnan syns tydligt när de har en gruppsexorgie och pyramidtecken syns, det allseende ögat och mycket mer.

Jag är ingen kristen fanatiker men hur är det möjligt att detta får visas på TV utan att censureras? Många barn och tonåringar sitter och kollar just på MTV.

Här är videon där du kan se själv. I mina ögon är det helt sjukt!

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-11 10:53
    Ke$has musikvideo ska det stå
  • Svar på tråden Varför får detta lov att visas på TV utan att det blir censurerat?
  • Anonym

För att det inte är olagligt?
    För att folk inte riktigt bryr sig längre?
    För att hela videon skulle blir ett ena blur? 

• Niice
    Anonym skrev 2013-03-11 10:46:26 följande:
    För att det inte är olagligt?
    För att folk inte riktigt bryr sig längre?
    För att hela videon skulle blir ett ena blur? 
    De två nedersta håller jag med om men jag undrar verkligen om det inte kan vara olagligt?
    Iallafall så är det inte moraliskt rätt och jag undrar hur sjuk är inte världen nu egentligen.

Barn/ungdomar som sitter och kollar på grupporgier med satanisttecken på TV. Sjukt. 
  • Niice
    Anonym skrev 2013-03-11 10:49:05 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Petruskors

Det allseende ögat är också en kristen symbol.
    Nja i vissa kretsar är det så men det har också används som motsatt. Alltså att det är djävulens öga.
  • Anonym (...)

Skulle det vara värre än helgmålsbön o dyl religiösa program som svt sänder på återkommande basis..

• cheese

Låter ju som en helt vanligt intro till Jersey Shore......

• Niice
    Anonym (...) skrev 2013-03-11 10:58:36 följande:
    Skulle det vara värre än helgmålsbön o dyl religiösa program som svt sänder på återkommande basis..
    Jag tycker inte att det är moraliskt rätt att barn och tonåringar ska sitta och se på gruppsexorgier men även skelett och döskallar syns i videon, likbilar m.m också.

• Dagdrömmaren

MTV visar mycket skit. Förstår inte varför du blir förvånad. Om de skulle censurera det där så skulle kanalen vara tvungen o censurera bra mycket mer, skulle inte vara mycket kanal kvar efter det.

• Niice
    cheese skrev 2013-03-11 10:58:39 följande:
    Låter ju som en helt vanligt intro till Jersey Shore......
    Nja inte riktigt men förstår vad du menar ändå.
  • Niice
    Dagdrömmaren skrev 2013-03-11 11:01:14 följande:
    MTV visar mycket skit. Förstår inte varför du blir förvånad. Om de skulle censurera det där så skulle kanalen vara tvungen o censurera bra mycket mer, skulle inte vara mycket kanal kvar efter det.
    Det är sant men det här var nog det mest extrema jag någonsin sett. Helt sjukt.
Svar på tråden Varför får detta lov att visas på TV utan att det blir censurerat?