• Anonym (Kaffedraken)

    40+ första gångs förälder Göteborgsområdet!

    Hej! Finns det några mer mammor med små barn? Min dotter är 9 månader. Jag har försökt få henne i 5 år och nu är hon äntligen här.

  • Svar på tråden 40+ första gångs förälder Göteborgsområdet!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej!

    Jag är en mamma på 52 som har tvillingar på 2½ år.
    Skulle vara trevligt att träffa någon äldre mamma med små barn.

    Karin

  • Anonym (Kaffedraken)

    Oj vad häftigt att ni fått barn så sent i livet, då kanske det inte är försent att skaffa ett syskon?! Men visst känner man sig gamla när man kommer till Bvc och träffar mammor i 20 års åldern. Jag är 40 1/2

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej Kajsa,
    Jag är 40 med en efterlängtad ettåring!
    Visst var många unga på min BVC, men jag är så glad för min guldklimp att jag inte märker det. ;)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är inte 40 år än ( dock snart 38 år ).
    Jag blev mamma för 8 veckor sedan.
    Regnbågsfamilj så det är min fru som födde vår dotter.
    Vi bor i Göteborg!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är också en "äldre mamma". Är 40 år och har en kille på 2,5 år.
    Har även två stora barn på 11 och 17 år. Med första barnet var jag bland de yngsta på Bvc och nu sista omgången har man tillhört de äldre:)
    Vi bor också i Göteborgsområdet!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej, jag är snart 42 och har en 2 åring, jag fick min son när min kropp var redo att ge mig en och hoppas nu på ett syskon till honom men framtiden får visa om det är meningen ;) kul att träffa fler i närområdet som är i liknande fas i livet :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Träffas ni? Jag har en flicka på 3 år , är 44 år och bor i Göteborg. Det är så superfint att fått barn och har försökt få syskon men det har inte lyckats.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej, jag är precis fyllda 39 år och är gravid i vecka 10. BF i september i år. Glad
    Jag bor däremot en bit utanför Göteborg, i Kinna, men jag kanske kan få vara med ändå?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej! Jag är en 41 årig förstagångsförälder och bor i Lerum. Min dotter är nu 7 månader. Jag känner heller inga äldre förstagångsföräldrar och det saknar jag.

Svar på tråden 40+ första gångs förälder Göteborgsområdet!