När? Under första terminen av nian, högstadiet.
Hur? Flera gånger under ett år, i hans bil mest men också hemma hos hans föräldrar när de var borta (de bodde nära mig och han sov där ibland för att det var närmare jobbet)
Vem? Min musiklärare
Varför? Han var den första som visade ngt såna intresse för mig och jag tänkte att jag måste ta chansen ifall ingen någonsin mer kommer att göra det, var väldigt blyg och nördig.
Det startade genom att han var hos sina föräldrar och jag råkade gå förbi mitt fönster på övervåningen naken eftersom jag duschat. Då fick han för sig att det var meningen att han skulle se det och stod och onanerade i fönstret vilket jag råkade se och tittade lite, blev väldigt paff. Sedan gick han ner på gården mellan våra hus (med kläder då) och ville att jag skulle öppna fönstret, så jag gjorde det och insåg då när jag kikade ut vem det var, hade inte sett det tidigare. Han sade att det här blev ju lite fel och ville prata med mig dagen efter på skolan. Dagen efter fick jag dock enorm mensvärk och var tvungen att åka hem tidigt så han kom och ringde på hos mig när han slutat och vi pratade lite. Han sade att han tyckte att jag var jättesöt och att han så gärna ville att jag skulle sitta i hans famn och krama honom så då gjorde jag det. Jag tyckte också att han var lite söt sådär fast var enormt blyg. Han frågade om jag ville ses dagen efter och prata mer för mina föräldrar skulle komma snart. Jag sade okej.
Dagen efter hämtade han upp mig en bit från huset så ingen skulle se och vi åkte iväg i hans bil. Han sade att han kommit på att han nog inte var kär i mig. Jag sade att jag inte heller var kär men att vi kunde väl bara ha sex typ. Han sade först nej och att jag var för ung men jag sade att det var helt ok och då gav han med sig... och sedan träffades vi typ någon gång i veckan för sex i nästan ett år. Det var superhemligt och jag berättade bara för min närmsta vän. Tycker ändå att mina föräldrar borde förstått för de tyckte det var ok att jag var ute och umgicks med honom och åkte bil till sent på natten. Efter några månader så blev han ihop med en äldre tjej och jag kände mig väldigt ratad och ovärd. Han fortsatte dock ringa till mig och vilja träffas (och då hade vi ju sex) trots att han var ihop med den andra, vilket kändes rätt skumt men jag ville ju att han skulle tycka om mig och vilja träffa mig så jag sade inget om det.
När jag började gymnasiet så träffade jag en annan kille som jag blev ihop med och träffade bara högstadieläraren en gång efter det. Han ville att vi skulle ge varandra julklappar så jag gick över med en julklapp och då var han bara iklädd en handduk och hade just duschat och vi satt och pratade på sängen och han kramade mig och sade att han saknade mig, men jag hade liksom gått vidare då och var jättekär i min pojkvän, så vi träffades inte mer efter det.