• HannaS86

Har du haft sex med en lärare/föreläsare?

Mina tankar vandrade lite när jag var på föreläsning idag :) Jag är nyfiken på hur vanligt det är att man haft sex med en lärare eller föreläsare. Jag tror inte det är vanligt men när det dök upp i ett annat forum för ganska längesen verkade det vanligt. Jag själv har inte haft det men det har varit några jag har varit attraherad av, dock inte förrän jag gick i gymnasiet och på universitetet.

För att svara ja vill jag att du har haft sex med personen medan den varit din lärare/föreläsare, alltså inte innan eller efter. Som sagt är jag väldigt nyfiken så om du svarar ja får du gärna utveckla med typ när, hur, varför och vem tog initiativet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex med en lärare/föreläsare?
  • Anonym

valde "fler av alternativen ovan"  då jag haft relationer under flertalet år  från högstadiet upp till komvuxnivå. 

av respekt för dom inblandade så vill jag itne säga så mycket om det  men relationerna har varit ömsesidiga och båda har tagit intiativ och varit med på det.  

• Anonym (högstadiet)
    När? Under första terminen av nian, högstadiet.
    Hur? Flera gånger under ett år, i hans bil mest men också hemma hos hans föräldrar när de var borta (de bodde nära mig och han sov där ibland för att det var närmare jobbet)
    Vem? Min musiklärare
    Varför? Han var den första som visade ngt såna intresse för mig och jag tänkte att jag måste ta chansen ifall ingen någonsin mer kommer att göra det, var väldigt blyg och nördig.

Det startade genom att han var hos sina föräldrar och jag råkade gå förbi mitt fönster på övervåningen naken eftersom jag duschat. Då fick han för sig att det var meningen att han skulle se det och stod och onanerade i fönstret vilket jag råkade se och tittade lite, blev väldigt paff. Sedan gick han ner på gården mellan våra hus (med kläder då) och ville att jag skulle öppna fönstret, så jag gjorde det och insåg då när jag kikade ut vem det var, hade inte sett det tidigare. Han sade att det här blev ju lite fel och ville prata med mig dagen efter på skolan. Dagen efter fick jag dock enorm mensvärk och var tvungen att åka hem tidigt så han kom och ringde på hos mig när han slutat och vi pratade lite. Han sade att han tyckte att jag var jättesöt och att han så gärna ville att jag skulle sitta i hans famn och krama honom så då gjorde jag det. Jag tyckte också att han var lite söt sådär fast var enormt blyg. Han frågade om jag ville ses dagen efter och prata mer för mina föräldrar skulle komma snart. Jag sade okej.

Dagen efter hämtade han upp mig en bit från huset så ingen skulle se och vi åkte iväg i hans bil. Han sade att han kommit på att han nog inte var kär i mig. Jag sade att jag inte heller var kär men att vi kunde väl bara ha sex typ. Han sade först nej och att jag var för ung men jag sade att det var helt ok och då gav han med sig... och sedan träffades vi typ någon gång i veckan för sex i nästan ett år. Det var superhemligt och jag berättade bara för min närmsta vän. Tycker ändå att mina föräldrar borde förstått för de tyckte det var ok att jag var ute och umgicks med honom och åkte bil till sent på natten. Efter några månader så blev han ihop med en äldre tjej och jag kände mig väldigt ratad och ovärd. Han fortsatte dock ringa till mig och vilja träffas (och då hade vi ju sex) trots att han var ihop med den andra, vilket kändes rätt skumt men jag ville ju att han skulle tycka om mig och vilja träffa mig så jag sade inget om det.

När jag började gymnasiet så träffade jag en annan kille som jag blev ihop med och träffade bara högstadieläraren en gång efter det. Han ville att vi skulle ge varandra julklappar så jag gick över med en julklapp och då var han bara iklädd en handduk och hade just duschat och vi satt och pratade på sängen och han kramade mig och sade att han saknade mig, men jag hade liksom gått vidare då och var jättekär i min pojkvän, så vi träffades inte mer efter det.
  • Loriyana

Jag har varit kär i lärare/föreläsare men aldrig varit ens i närheten av att bli intim med någon av dem.

• Anonym

Nja, strulat. Men vi var jämnåriga och det var inte min lärare. 

• brownhair

det va under sista året i gymnasiet, vi fick en ny engelska lärare. Han var från usa och kunde inte mycket svenska. 
    Han var den där coola läraren som alla tyckte om. och vi tjejer i klassen blev knäsvaga när han tittade med sina bruna snälla ögon på oss. Jag vet inte riktigt vad det var som gjorde att vi tjejer blev så förtjusta i honom. men han var så snäll, kan ha varit det. eller det faktum att han var lite "exotisk".

hur som helst visade det sig att jag och läraren hade samma musiksmak. vilket ledde till att vi brukade prata om olika band osv. Sen var det ett band som jag gillade som hade konsert och självklart var jag där med mina vänner, (kunde ju inte missa ett sådant tillfälle. ) när det va slut och vi stod i kön för att hämta våra jackor, så var det någon som hojtade till och det var han. vi pratade om konserten osv. 

någon vecka senare så gav han mig en cd med låtar som han gillade och tyckte att jag skulle lyssna på. vi brukade gå tillsammans till tunnelbanan efter skolan när vi hade långa dagar och slutade samtidigt. 

sen en gång vid tunnelbanan så gav han mig en kram innan han gick ( en vänskaplig kram ) sen blev det mer och mer och tills slut så kysstes vi. en dag följde jag med honom hem och det slutade med att vi hade sex. jag var 18-19 och han var  26. 

vi bestämde oss efter några månader att vi skulle ta det lite lugnt tills att jag hade gått ut skolan så att ingen kom på och så att han inte skulle förlora sitt jobb. 

jag tog studenten och tillbringade större delen av sommaren med honom. ingen fick reda på något inte ens mina bästa vänner.

såhär i efterhand vet jag inte om det var så smart ... men men :P

• Anonym (Diskutera?)

Valde också "flera", för inget av de andra alternativen passade in. Jag hade sex med min trafiklärare ett flertal gånger. Hemma hos honom, i bilen osv..Rolig och lite förbjuden upplevelse, då han för det första var min lärare och för det andra är det rätt stor åldersskillnad på oss. Det var jag som tog initiativet och han fattade snabbt vad jag ville

• villbusa

haft sex med "elever" som tagit initiativet att busa med mig.......   

• Vasatjej

Nei.. men kanske haft en våt dröm om vår Heta arbeten- föreläsare (brandman!) . har annars inte haft föreläsare eller lärare av den rätta kalibern

• villbusa
    Vasatjej skrev 2013-04-25 21:47:50 följande:
    Nei.. men kanske haft en våt dröm om vår Heta arbeten- föreläsare (brandman!) . har annars inte haft föreläsare eller lärare av den rätta kalibern

haha.... en klassiker.....men jag föredrar sjuksköterskan på första hjälpen kursen  före brandmannen..... ett extra plus om hon framträder i sin vita rock med inte så mycket under..... hahaha....
Svar på tråden Har du haft sex med en lärare/föreläsare?