• Deelicious

    Hur kan detta få visas utan censur i TV? SJUKT!!!

    Har flera gånger råkat slå på TV:n av att folk visat brösten, snoppar, haft sex osv HELT utan censur. En gång satt sonen 5 år bredvid och reagerade starkt på vad som visades...

    www.svtplay.se/video/1046430/uppdrag-1-jesper-lar-om-solosex

    Sex veckor ? Hur jävla sjukt program är inte detta? HUR kan detta få sändas i TV utan censur? Om inte annats så är det ett sjukt omoget program för ni som inte sett de.... (läst om det)

    Vad tycker ni om detta? Ska detta få sändas i svensk TV?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur kan detta få visas utan censur i TV? SJUKT!!!
  • Whitetrash86

    Men du som vuxen är väll medveten om vad programmet innehåller?

    Och då väljer du själv att titta på programmet tillsammans med ditt barn. Låt bli att titta tillsammans med barnet så slipper du oroa dig för något. 

  • Pissenisse

    Hm.. Jag kan tycka att Fråga Olle ibland går över gränsen för vad jag vill råka se på tv men detta är väl ändå i utbildningsyfte? Sexualupplysning behövs...

  • HelikopterMannen

    Brukar inte titta så mycket sånna här program, men har inga problem att se på sådant. Det är i utbildningssyfte. Och sex/onani är världens vanligaste grejj. Byt kanal om du inte vill titta, censur hör hemma i Nordkorea.

  • Deelicious
    Pissenisse skrev 2013-03-11 20:52:57 följande:
    Hm.. Jag kan tycka att Fråga Olle ibland går över gränsen för vad jag vill råka se på tv men detta är väl ändå i utbildningsyfte? Sexualupplysning behövs...
    En gång när jag zappade mellan kanalerna så kom fråga olle upp och inte tusan är det i utbildningssyfte när man ser nakna människor ha samlag.... swingerklubbar osv... Olle är så jävla äcklig
  • Deelicious
    Whitetrash86 skrev 2013-03-11 20:48:58 följande:
    Men du som vuxen är väll medveten om vad programmet innehåller?

    Och då väljer du själv att titta på programmet tillsammans med ditt barn. Låt bli att titta tillsammans med barnet så slipper du oroa dig för något. 
    Såg ju inte på det, men zappade mellan kanalerna och det kom upp i typ 5 sek innan jag hann zappa vidare
  • Anonym (orka...)

    Klart det ska få sändas!! Varför titta på ett sånt program med ett (litet) barn undrar jag??  

    Fråga Olle och liknande program är ju bara löjligt att censurera. Det handlar om sex, varför ska det då inte få visas nakna kroppar? 

  • Deelicious
    viseversa skrev 2013-03-11 20:59:04 följande:
    Men byt kanal då? Allvarligt?
    Klart jag kan, men hur kan det vara tillåtet att sända sånna här stötande program?
  • Deelicious
    Anonym (orka...) skrev 2013-03-11 21:04:49 följande:
    Klart det ska få sändas!! Varför titta på ett sånt program med ett (litet) barn undrar jag??  

    Fråga Olle och liknande program är ju bara löjligt att censurera. Det handlar om sex, varför ska det då inte få visas nakna kroppar? 
    men förklara varför de nakna kropparna måste visas? Vad är det som man måste lära sig om sex som går att visa men inte förklara? sjukt
Svar på tråden Hur kan detta få visas utan censur i TV? SJUKT!!!