• Anonym (Ts)

analdusch

Har precis köpt en analdusch Hur gör ni när ni använder den, sitter ni på toa eller är ni i dusch. Hur lång tid innan använder ni den för att göra rent er? Berätta gärna om lite tips hur man ska gå till väga.

Sen vill jag inte ha någon moralpredikan från er som inte gillar analsex tack!

• Svar på tråden analdusch
  • Anonym (Ts)

Jag är tjej

• Anonym
    Anonym (Ts) skrev 2013-03-12 13:03:45 följande:
    Jag är tjej

Har haft analsex med min fru ett par ggr/mån i 15 år o vi har aldrig behövt använda en sån,
  • Anonym (Ts)

Ok. Tänkte att det blev kanske lite fräschare om man använde en sån.

• George 1

Skit ut skit in !

Tror det är överdrivet att köra denna reningsprocess.
    Ha bara varit på toa ngn timme innan.
    Ha såååå skööönt !!   

• Anonym (tjej)

Jag köpte en sån men tyckte inte det fungerade alls för mig. Det som däremot fungerar är lavemang med hjälp av duschslangen. Man skruvar av duschmunstycket och sätter slangen mot öppningen, du behöver inte stoppa in den utan vattnet kommer in ändå. Tips här är att kolla innan så vattnet är ljummet ;) Sedan är det bara att sätta sig på toa och trycka ut det. Upprepa några gånger tills vattnet är rent. Ett annat tips är att inte ta för mycket vatten, det gjorde jag de första gångerna och då blir det svårt att få ut allt eftersom det måste "rinna ner" igen och det är inte kul att upptäcka under analsex att det kommer vatten.

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2013-03-12 15:08:16 följande:
    Jag köpte en sån men tyckte inte det fungerade alls för mig. Det som däremot fungerar är lavemang med hjälp av duschslangen. Man skruvar av duschmunstycket och sätter slangen mot öppningen, du behöver inte stoppa in den utan vattnet kommer in ändå. Tips här är att kolla innan så vattnet är ljummet ;) Sedan är det bara att sätta sig på toa och trycka ut det. Upprepa några gånger tills vattnet är rent. Ett annat tips är att inte ta för mycket vatten, det gjorde jag de första gångerna och då blir det svårt att få ut allt eftersom det måste "rinna ner" igen och det är inte kul att upptäcka under analsex att det kommer vatten.

Min fru fontänar när vi har analsex så för mig så hade lite vatten som rinner ut inte märkts...:)
  • George 1
    Anonym skrev 2013-03-12 16:25:11 följande:

Min fru fontänar när vi har analsex så för mig så hade lite vatten som rinner ut inte märkts...:)

VA ??
    Förklara, det kan väl bara komma bajs från analen, frånsätt vatten om man spolat indetta ?? 
  • Anonym
    George 1 skrev 2013-03-12 16:31:48 följande:

VA ??
    Förklara, det kan väl bara komma bajs från analen, frånsätt vatten om man spolat indetta ?? 

haha...hon fontänar från musen
  • George 1
    Anonym skrev 2013-03-12 16:35:49 följande:

haha...hon fontänar från musen

Skönt, nu är jag lugn !!
Svar på tråden analdusch