• spöke

Pojknamn med mycket S - vilket gillar du bäst?

B-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66102092.html
    D-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66118007.html 
    F-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66162187.html
    G-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66296192.html
    H-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66417853.html
    J-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66519407.html
    K-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66858962.html
    L-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m67029449.html
    M-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m67737424.html
    N-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m67764366.html
    P-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m68608583.html
    R-iga pojknamn: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m69006315.html

Ni som har följt trådarna i listan ovan vet vad det handlar om: 20 namn som innehåller den aktuella konsonanten (inbakad i namnet). Förhoppningsvis kan listorna inspirera dig som letar namn... eller bara roa för stunden.

Dags för S-iga pojknamn! 
    Kommentera gärna vilka namn du gillar/ogillar.

Spöke
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-12 20:28
    Flicknamn med mycket S: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m69136648.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pojknamn med mycket S - vilket gillar du bäst?
  • Pandamamma79

Ursäkta, jag måste fråga. Kommer ingenstans när jag klickar på dina länkar. Det är så varje gång. Det leder bara till fler länkar osv, osv... Plus att när man klickar på pojknamm så kommer man bara till en länk med samtliga bokstäver och en länk till flicknamn. Det står ju aldrig några namn!
    Är det för att jag kollar via appen???

• tahira
    Pandamamma79 skrev 2013-03-12 20:49:18 följande:
    Ursäkta, jag måste fråga. Kommer ingenstans när jag klickar på dina länkar. Det är så varje gång. Det leder bara till fler länkar osv, osv... Plus att när man klickar på pojknamm så kommer man bara till en länk med samtliga bokstäver och en länk till flicknamn. Det står ju aldrig några namn!
    Jag kommer rätt, så det är nog något från din sida som inte fungerar som det ska.
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • tahira

Väldigt många fina namn tycker jag, gillar framförallt Pascal, Bastian, Sebastian och Astor.

Men Esaias får min röst, det är allra finast! 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Vulpecula

Om jag har förstått saken rätt kan man inte se alternativen i några omröstningar om man läser i mobilen.

Mina favoriter av dessa är Bastian, Esaias, Eskil, Josef, Kasper, Moses, Oskar, Ossian och Pascal. Är mycket förtjust i bokstaven S. :)

Min blogg om namn: olympiasoliver.blogspot.com
  • tahira
    Ah, du ser ju inte omröstningsalternativen i appen! Under alla dessa länkar, och en länk till flicknamnen finns en lång lista med namn, i en omröstning. Men de syns ju inte i appen!
  • spöke
    Vulpecula skrev 2013-03-12 21:01:56 följande:

Om jag har förstått saken rätt kan man inte se alternativen i några omröstningar om man läser i mobilen.

Mina favoriter av dessa är Bastian, Esaias, Eskil, Josef, Kasper, Moses, Oskar, Ossian och Pascal. Är mycket förtjust i bokstaven S. :)

tahira skrev 2013-03-12 21:02:46 följande:
    Ah, du ser ju inte omröstningsalternativen i appen! Under alla dessa länkar, och en länk till flicknamnen finns en lång lista med namn, i en omröstning. Men de syns ju inte i appen!
    Ja, precis. Omröstningar funkar tyvärr inte i appen.

• Busbellan

Jag röstade på Gösta tätt följt av Eskil
    Amars var det nog inga jag gillade direkt  

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Pojknamn med mycket S - vilket gillar du bäst?