• jingleparty

Financial domination

Jag har under några år varit domina åt några moneyslaves i utlandet. Jag tänkte att jag skulle ge mig in även på svenska män. Allt verkade gå jättebra, men sedan när det kom till betalning, så hade de plötsligt inte råd. Alltså, finns det inte rika män i Sverige som är moneyslaves?

• Svar på tråden Financial domination
  • Anonym (Dominant Kvinna)

Jodå, de finns.. :)

• jingleparty

Var hittar man dem? Snackade med en kille idag som verkade lovande, men som när det blev mer allvar bara drog sig ur.

• Anonym (Dominant Kvinna)

darkside :)

• shalse

Men va sjutton är detta? Är det någon som bara ger en pengar? Vem vill inte ha en sån..

• Fröken reserverad
    shalse skrev 2013-03-13 11:54:51 följande:
    Men va sjutton är detta? Är det någon som bara ger en pengar? Vem vill inte ha en sån..
    Kruxet är ju bara att inget kommer gratis..någon sorts motprestation krävs..så dte är väl upp till var och en var man tycker gränsen går. Vill man tex prostituera sig..eller göra andra uppdrag..eller ja, vad man nu har att erbjuda.

Om någon annars absolut känner att den vill ge mig pengar och grejer utan att jag ens behöver ta en enkel fika så varsågod...vem vill ha kontonumret? Solig 
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym

Jag är rik, men skulle aldig komma på tanken att bara ge nån pengar utan motprestation.

• shalse

Tänkte inte riktigt så långt, blev lite ivrig där. Men skriver under din sista mening där.

Fröken reserverad skrev 2013-03-13 13:30:04 följande:
    Kruxet är ju bara att inget kommer gratis..någon sorts motprestation krävs..så dte är väl upp till var och en var man tycker gränsen går. Vill man tex prostituera sig..eller göra andra uppdrag..eller ja, vad man nu har att erbjuda.

Om någon annars absolut känner att den vill ge mig pengar och grejer utan att jag ens behöver ta en enkel fika så varsågod...vem vill ha kontonumret?  

• jingleparty

Haha, well alltså det handlar ju mer om själva grejen än om pengarna. Moneyslavery handlar om dominans och underkastelse. Det finns dominor som skinnar sina slavar på allt. Jag gör absolut inte det eftersom min moral är större än min dominanta drift på den punkten. Hos andra är det tvärtom.

• Anonym (Hrumpf)
    Anonym (Dominant Kvinna) skrev 2013-03-12 22:52:40 följande:
    darkside :)
    Darkside tillåter inte prostitution.
  • Flunken

Hej!

Jag är moneslave idag åt en ung tjej som jag kom i kontakt med via citiboard där hon sålde underkläder... dock nya oanvända men jag köper nu av henne på veckobasis och det kostar mig ca 2000 i månaden.

Hon skickar även bild på trosa framför spegeln så att ja vet att det är hon som haft dom på sig

Sen betalar jag även mindre shopping och en grogrunda i månaden..

Vi kommer aldrig att ses men hon är det jag behöver just nu.

• Findom

Flunken, du skulle kanske kunna få bli min moneyslave, om du duger. 

Svar på tråden Financial domination