• rossolito

    Par på Bodycontact, förvånad över att man lätt får dejt.

    Efter en skilsmässa för knappt ett år sedan så bestämde jag mig inte binda upp mig med ett fast förhållande igen. Efter lite krogliv under första tiden så tröttnar man ju lite på det. Det tär på en att gå ut och festa varenda helg o oftast vakna upp med nån kvinna som man inte är ett dugg intresserad av att starta en relation med. Kanske låter lite skrytsamt, men när jag går ut så brukar jag dra till mig kvinnor så det har aldrig varit några problem efter separationen. Dock hur många gifta kvinnor det finns i åldern 35+ som lever i ett tråkigt förhållande. Hälften av gångerna jag varit ute det gångna året så är visar det sig att de är gifta eller sambo. Men för tillfället har jag endast behov att umgås med mina barn varannan vecka o se till att de mår bra då,och den andra veckan satsa hårt på jobb, träning och bra sex utan förpliktelser. Börja fundera på vad jag gillar inom sex och har alltid tänt på att ge en kvinna njutning. Älskar den känslan! Hade även testat trekant innan med två killar o en tjej, och gillat det väldigt mycket. Besluta mig för att regga profil på bodycontact och är efter 6 mån att det varit relativt lätt att hitta väldigt bra par. Träffat två tjejer, men riktiga bottennapp. Hade inte sex. Men paren jag träffat på BC har hållit väldigt bra klass. Jag reser i jobbet o bor på hotell varannan vecka så det underlättar ju mitt liv som "extrakile" Har två fasta par som jag träffar två ggr i månaden. Fantastiskt trevligt har vi också. För mig handlar det inte om bara om sex. Måste kunna umgås också. Jag får och ger sex och slipper känna mig taskig som jag kan göra mot en singeltjej som jag inte vill träffa. På BC handlar det om att kunna uttrycka sig o ställa krav som singelkille. Men de par jag fått träffa har valt mig då jag är selektiv med dejter. Jag åker inte runt på vinst o förlust. Ett tips från mig är att satsa på par utan bilder. De som saknar bilder på profilen är oftast de som har ett socialt liv o inte kan lägga ut bilder hur som helst.

  • Svar på tråden Par på Bodycontact, förvånad över att man lätt får dejt.
  • lyckligmamma87

    Vi har träffat par utan bild o efter det blev vi noggranna med bild på oss sj o på dom lika så killar o tjejer he varit mardrömmar utseende mesigt så håller inte med dig........ Men vi har mer bilder utan ansikte o maskerar sånt som kan känna igen oss som hur det ser ut hemma hos oss el tattoo piercing osv.... O då lever jag ändå ihop med en kille som är känd i o utanför stan har bra jobb o massa av vänner osv osv jag umgås med många olika till vardags o helg ... Vi lever ett vanligt Svenson liv men vi kryddar till det då o då :)

  • rossolito

    Jo, men jag tar bild efter vi pratat i telefon och där får man ju en föraning hur paret är. Jag menar dom som har bild i profilen. Parprofilbilder med bara en massa sperma o dyl går bort för mig. Känns som många är fejkade av ensamma killar. Att inte har ansiktsbild handlar ju även att man har ett socialt eller yrkesmässigt liv som inte tillåter det i öppna profilen. Låter ju bra att även ni verkar lyckliga på Bc.

  • rossolito

    Jag har bara bilder på min kropp. Ingen ansiktsbild.. ( inga kukbilder dock) . Skulle inte fungera i mitt arbete med det. Man kan selektera väldigt mycket hur folk skriver. Superprofffsiga bilder på nått vackert par i 25 årsåldern som sedan inte kan stava ett ord rätt. Ofta ensam kille.

  • lyckligmamma87

    Låter som vi vi har oxå bara kropp bild ansikte tar vi via CAM så man ser att det är dom/ den som dom utgör sig för vara.... Mött dom som har 5-10 år gamla bilder på sig sj o det händer ju ett o annat under dom åren asg.....men trevligt har jag haft via bc o sim sakt mardröm träffar oxå :)

  • Anders 386

    Intressant läsning. Skulle tycka det vore häftigt att ta med en man tillsammans men min fru. Bra att få höra lite om andras erfarenheter. Är reggad på BC, men ligger lågt.

  • Ovidius
    rossolito skrev 2013-03-13 12:11:37 följande:
    Jag har bara bilder på min kropp. Ingen ansiktsbild.. ( inga kukbilder dock) . Skulle inte fungera i mitt arbete med det. Man kan selektera väldigt mycket hur folk skriver. Superprofffsiga bilder på nått vackert par i 25 årsåldern som sedan inte kan stava ett ord rätt. Ofta ensam kille.

    Dyslektiker kan man vara och ändå intelligent. Men om man är smart varför inte använda ett rättstavningsprogram?
  • rossolito
    Anders 386 skrev 2013-03-13 12:25:29 följande:
    Intressant läsning. Skulle tycka det vore häftigt att ta med en man tillsammans men min fru. Bra att få höra lite om andras erfarenheter. Är reggad på BC, men ligger lågt.

    Anders 386 skrev 2013-03-13 12:25:29 följande:
    Intressant läsning. Skulle tycka det vore häftigt att ta med en man tillsammans men min fru. Bra att få höra lite om andras erfarenheter. Är reggad på BC, men ligger lågt.

    Ja, du..får väl återkomma när du "sålt" in idéen till din fru ?
  • Anonym (trekant)

    Intressant tråd, då jag och min kk ska skaffa parprofil på BC för att försöka hitta en extra tjej i första hand. Vi kan absolut inte visa vilka vi är av flera skäl, men hade tänkt lägga upp en intim bild på oss båda men där vi omöjligt kan identifieras. Är det inte att rekommendera? Bör vi inte ha bild alls?

  • lyckligmamma87

    Trekant : lägg hellre på bröst el ben mage än kuk o fitta bild

  • Anonym (trekant)
    lyckligmamma87 skrev 2013-03-14 07:14:41 följande:
    Trekant : lägg hellre på bröst el ben mage än kuk o fitta bild
    Tack, är det för att det verkar för sunkigt annars s a s? Eller för att andra bilder visar mer av kroppsbyggnaden? 
  • lyckligmamma87

    Trekant: det säger mer att man är seriös o det är snyggare med kroppsbild än kuk/ fitt bild...... O sen ser man mer av kroppsbyggnaden :)

Svar på tråden Par på Bodycontact, förvånad över att man lätt får dejt.