• Anonym (Mermaid)

Killar - jobbigt med tjejer som blir för våta?

Jag är en tjej som har det problemet att jag blir riktigt, riktigt våt vid sex och upphetsning. Lyxproblem säger vissa, och det kanske stämmer eftersom det brukar vara vanligare att man inte blir tillräckligt våt. Men jag upplever det ändå som ett verkligt problem. Det är inte ovanligt att jag får byta lakan efter sex eller onani. Det har också hänt (även om det är ovanligt) att jag blivit upphetsad i en miljö eller vid ett tillfälle där jag inte förväntat mig att bli det och det inte lämpar sig, till exempel om jag åkt tåg länge, är uttråkad och fantasin skenar iväg. Då har jag ibland blivit så våt att det syns utanpå byxorna. Detta händer förstås inte ofta eftersom jag inte brukar bli kåt utanför sängen, om man säger så, men blir jag det blir jag så våt. Jag får också nästan enbart fontänorgasmer.

Jag drar mig lite för att ha sex eftersom jag tycker det är lite jobbigt att vara så blöt. Det känns tråkigt att antingen sova på fläckarna sen eller behöva avbryta efterspelet för att bädda om... inte jättesexigt. Jag är också rädd att killen ska tycka det är äckligt om han t.ex. slickar mig och blir blöt i ansiktet när jag kommer.

Vad säger ni killar, skulle ni tycka det var avtändande? Homo/bisexuella tjejer får naturligtvis också svara!

• Svar på tråden Killar - jobbigt med tjejer som blir för våta?
  • amnesia

Vad är egentligen problemet? Det går ju att torka om det blir för blött?

• Anonym

Finns inget sexigare en en våt fitta möjligtvis en gravid våt fitta!!!

• paret

Vi båda gillar riktigt blöta tjejer, absolut inte avtändande eller äckligt

• Haskel

Själv tycker jag att ju våtare, ju mer härligt. Det tolkas nog, omedvetet, för mig som kille att ju våtare tjejen är desto kåtare är hon. Tycker även att det är skönare när det är väldigt vått, sex ska gärna vara riktigt värmt och vått. Se det inte som ett problem, se det som något positivt. Många kvinnor, skulle ge vad som helst för att kunna få fontänorgasm också. Som kille, tycker iaf jag, att det är härligt när hon sprutar när jag slickar henne.

Vi har alltid en handuk/badlakan i sängen när vi har sex, bara slänga i tvätten. Finns även plastad frotté om det kommer stora mängder. 

• Hjelm

Det är väl så att man aldrig är nöjd med det man har. Jag kan se varför du tycker det är ett problem, men kan ändå lova att många kvinnor avundas dig och du är nog en drömtjej i sängen för många män :) Täck lakanet med handdukar som ni bara kan ta av sen? Kanske inte lika skönt att ligga på som lakanet, men enklare och roligare än att bädda om efteråt.

• Anonym

Friktionen är den största fysiska orsaken till njutning under sex och ju våtare man är desto mer minskar friktionen. Så visst kan det vara ett problem som är minst lika stort som en pyttepenis är för en kille.

• Anonym (Plaskvått)

Gillar rejält blöta fittor. Det är underbart att "halka omkring" i det våta.
    Men det är klart att det kan bli jobbigt om man t.ex råkar ut för det "på stan" att det blir en fläck i byxorna, men i det stora hela så skulle det  vara underbart om tjejen kunde bli så våt=kåt.

• Haskel
    Anonym skrev 2013-03-14 10:35:23 följande:
    Friktionen är den största fysiska orsaken till njutning under sex och ju våtare man är desto mer minskar friktionen. Så visst kan det vara ett problem som är minst lika stort som en pyttepenis är för en kille.
    Om det är friktionen man tycker är skönast, kan man rulla ihop ett sandpappet och stoppa in i fittan innan man börjarFlört. Själv ser jag inte att det är friktion som gör det skönt, det är något helt annat, en kombination av värme, våthet, omslutande, knipande samt något mer som jag inte riktigt kan sätta ord på.
  • Anonym

Ju våtare desto bättre , finns inget bättre än en varm och riktigt blöt fitta

Svar på tråden Killar - jobbigt med tjejer som blir för våta?