Killar - jobbigt med tjejer som blir för våta?
Jag är en tjej som har det problemet att jag blir riktigt, riktigt våt vid sex och upphetsning. Lyxproblem säger vissa, och det kanske stämmer eftersom det brukar vara vanligare att man inte blir tillräckligt våt. Men jag upplever det ändå som ett verkligt problem. Det är inte ovanligt att jag får byta lakan efter sex eller onani. Det har också hänt (även om det är ovanligt) att jag blivit upphetsad i en miljö eller vid ett tillfälle där jag inte förväntat mig att bli det och det inte lämpar sig, till exempel om jag åkt tåg länge, är uttråkad och fantasin skenar iväg. Då har jag ibland blivit så våt att det syns utanpå byxorna. Detta händer förstås inte ofta eftersom jag inte brukar bli kåt utanför sängen, om man säger så, men blir jag det blir jag så våt. Jag får också nästan enbart fontänorgasmer.
Jag drar mig lite för att ha sex eftersom jag tycker det är lite jobbigt att vara så blöt. Det känns tråkigt att antingen sova på fläckarna sen eller behöva avbryta efterspelet för att bädda om... inte jättesexigt. Jag är också rädd att killen ska tycka det är äckligt om han t.ex. slickar mig och blir blöt i ansiktet när jag kommer.
Vad säger ni killar, skulle ni tycka det var avtändande? Homo/bisexuella tjejer får naturligtvis också svara!