Nickan11 skrev 2013-03-17 12:03:02 följande:
Hej Kiwii
Jag förstår din oro mer än väl...Har själv gjort mitt andra ET försök med två blastocyster men fick tyvärr igår
mensen. Det är fruktansvärt jobbigt. Kommer det att lyckas nån gång? I så fall när? Tyvärr gick inga till frysen så jag måste nu börja om igen. KÄnns ganska tungt idag
Hur många försök har ni gjort? Hur går ruvningen än så länge? Ha goa postitiva tankar om att en dag ska det lyckas!!Kanske är det denna gång. Jag håller tummarna för dig!
Jag verkar gå samma öde till mötes som du. Inget kvar i frysen här heller. Ny donator måste till.
Just nu har jag lust att kasta allt som har med graviditet/barn/försök/mediciner/nästa steg åt skogen! Blir så himla less, trots att jag vet att det ÄR svårt att bli gravid... För tillfället vill jag bara lägga ner hela skiten, deppa ihop fullständigt och bearbeta att jag inte kan få/ska ha egna barn, för att sedan gå vidare. På sätt och vis vore det lättare. Att liksom bestämma att nu får det vara nog! Då vet jag alla fall vad jag har att rätta mig efter. Men ack så sorgligt och säkert en lång process det med...