• Loveliii

    Majmammor 2013 I Göteborg !!

    Hej alla härliga to-be Mamas !! Startar en ny tråd/grupp för oss som vill dela tankar och ses över en kaffe framöver. Natalie heter jag, 25 år väntar mitt första barn med bf 12 maj. Söker lite härliga mama-vänner då mina närmaste vänner inte har barn på tankarna än :) Vart du bor gör inget ( men gärna i Göteborg så vi kan ses) eller om du är förstagångs-förälder eller redan har en liten.. Alla är välkomna, oavsett om du är beräknad första eller sista maj/ början av juni eller lite senare/tidigare.. Pirrigt detta är, känns som man går i skolan igen- ska vi leka? Äsch, nu kör vi :)

  • Svar på tråden Majmammor 2013 I Göteborg !!
  • Emmsan26

    Hej hej!

    Emma heter jag o fyllde nyss 27år.
    Väntar mitt första barn 8 maj.

    Vart i göteborg bor du?
        

  • BB89

    bf 16 maj, men känningar att de blir tidigare är dock min andra graviditet. I alla fall, är nyinflyttad i götet och söker också andra mammor att gå promenader med eller någon fika eller dylikt.
    Kul att dela tankar mm. känner inte alls igen mig i denna graviditet, då första var mycket lugnare :)
     

  • Loveliii

    Hejsan.. och OJ!! hade totalt glömt att titta in här, lätt förvirrad nu på slutet :)

    Emma: Bor på Hisingen, södra biskopsgården.   vart bor du?

    BB89: Vad roligt, välkommen till underbara götet :) Vart har du/ ni flyttat?

    Har bf 12, inga känningar än ( dock väldigt nyfiken och känner mig redo sen länge :))

    Tar gärna en fika/ promenad någon dag :) Nu när våren är här känns allt lite lättare igen !! 

  • BB89

    vi har flyttat till närheten av marklandsgatan och bebben har ännu inte tittat ut. det känns som allt stannat av nu.. magen har sjunkit och bebben tränger neråt så det känns, väntar spänt på förvärkar eller minsta tecken :)

  • snartmammatill2
    Emmsan26 skrev 2013-04-23 14:43:47 följande:
    Jag bor i Lerum. Fick faktiskt min pojk för 10dagar sedan, kom 3,5 veckor för tidigt:))
    Hej! Ser att du också bor i Lerum, det gör jag med, väntar vårt andra barn med bf 16/5. 
  • snartmammatill2
    Emmsan26 skrev 2013-05-07 21:46:17 följande:
    Va roligt! Mycket folk i lerum som ska ha barn nu:)
    Jag har inte särskilt stor umgängeskrets i Lerum då jag är s.k. inflyttad. Har därför ingen större koll på hur många som skall ha barn här i trakterna
  • snartmammatill2

    Då är jag med :) Bor du i "centrala" Lerum? 

  • snartmammatill2
    Emmsan26 skrev 2013-05-08 10:07:54 följande:
    Ja det får jag nog ändå påstå att jag gör:) du då?
    Hej!

    Såg att mitt svar inte kom fram. Var ett tag sedan jag var inne sist, fullt upp med två småtroll här hemma ;)
    Jag bor i Södra Lerum.  
Svar på tråden Majmammor 2013 I Göteborg !!