• Anonym (Kille)

Steak & BJ day

Jag vet inte hur många av er som idag uppmärksammat att det är den internationella Steak & BJ (blowjob) day där kvinnorna älskvärt ska ställa upp för sina män. Se det som killarnas svar på Alla hjärtans dag. temadagar.se/kalender-2013/

Hur ser det ut för dig? kille som tjej

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Steak & BJ day
  • Amidina

Vi kör fina biffar idag, mest för att vi har dem redo hemma i kylen. Tungan ute
    För övrigt firar vi inte Alla hjärtans dag, behöver ingen speciell dag för att skämma bort varann och visa kärlek.

• Anonym (Nöjd)

Sådana dagar har jag 365dagar/år.För jag har världens bästa fru

• Anonym

Vadå motsvarighet till tjejernas Alla hjärtans dag? Min kille tycker om den dagen. Han får chokladtårta, sex och presenter. 

BJ's får han i stort sett när han vill, det behöver vi ingen dag för. (och ärligt, hur kul är det med någon som ställer upp mot sin vilja bara för att det står i en kalender? känner man inte för't så gör man inte) 
    Steken skulle han få fixa själv. Han gör det bättre än jag helt enkelt. 

• Anonym

En kompis berättade om det på Fb :P inget jag visste om innan eller direkt planerar att fira

• Anonym (Gabby)

Är steken får han fixa själv, han är mkt bättre än mig på att laga mat så tror inte han skulle vilja ha min sorgliga ursäkt till stek. Ett bj ger jag så gärna men vill ha lite återbetalning ;)

• MissFine

Ja, just det... hade jag glömt.
    Men eftersom min älskling och jag inte befinner oss i samma stad idag så går det bort. Får bli en annan gång. Drömmer

• Anonym (Spännande)

Undrar hur många kvinnor som fick en avslickning (dvs oralsex utan att han får nått) på alla hjärtans dag... 

• emgold

Får du inte det av din partner annars, så förtjänar du nog inte det idag heller.

• Minxx
    Anonym (Spännande) skrev 2013-03-14 17:33:17 följande:
    Undrar hur många kvinnor som fick en avslickning (dvs oralsex utan att han får nått) på alla hjärtans
    betydligt bättre än rosor!
  • Anonym (elis)
    Anonym (Spännande) skrev 2013-03-14 17:33:17 följande:
    Undrar hur många kvinnor som fick en avslickning (dvs oralsex utan att han får nått) på alla hjärtans dag... 

Du blandar i hop det.

På alla hjärtans dag har man sex, romantisk ljuv med mycket ögonkontakt.

Avslickning ( utan att han får nått öht ) är på internationella kvinnodagen   
  • Anonym (Spännande)
    Anonym (elis) skrev 2013-03-14 22:30:51 följande:

Du blandar i hop det.

På alla hjärtans dag har man sex, romantisk ljuv med mycket ögonkontakt.

Avslickning ( utan att han får nått öht ) är på internationella kvinnodagen   
Svar på tråden Steak & BJ day