• Anonym (Desperat)

Vart får jag tag på Cambridge påsar?

Till er alla som kör Cambridgekuren undrar jag vart köper ni ert pulver??

Kämpar på för fullt och det går sakta men säkert framåt. Men nu har de ställe som sålt CB här där jag bor tyvärr lagt ner. ;-(
    Går det att beställa på internet? Jag känner mig smått desperat! Hade bara två veckor kvar på min kur men nu får jag inte tag i sista två veckorna. ;-(

• Svar på tråden Vart får jag tag på Cambridge påsar?
  • Loket

Titta på tradera där brukar folk sälja diverse bantningspulver inklusive cambridge

• Anonym (Desperat)
    Loket skrev 2013-03-14 18:28:45 följande:
    Titta på tradera där brukar folk sälja diverse bantningspulver inklusive cambridge

Tack men jag har redan tittat där. Det säljs bara 2 eller 4 påsar per omgång vilket blir för lite
  • Bibbidi

Googlade runt lite åt dig (känner mig så snäll) och läste att det kan vara svårt att hitta sidor som säljer Cambridge. Men det står att du kan prova ngt som heter Slanka istället! Är tydligen uppbyggt på samma princip (3 påsar/dag). Hittade den här sidan om du vill kika: viktklubben.se/

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Loket

Måste det absolut vara cambridge det finns många olika sorters vlcd-pulver som nutrilett, naturdiet, modifast + säkert ett antal till dessa är förmodligen betydligt enklare att få tag på om man inte har en konsulent i närheten.

• Anonym

Salong Hälsofilen i Göteborg

• Anonym (Desperat)
    Bibbidi skrev 2013-03-14 18:35:17 följande:
    Googlade runt lite åt dig (känner mig så snäll) och läste att det kan vara svårt att hitta sidor som säljer Cambridge. Men det står att du kan prova ngt som heter Slanka istället! Är tydligen uppbyggt på samma princip (3 påsar/dag). Hittade den här sidan om du vill kika: viktklubben.se/

Tack till dig mfl.

Jag har testat några vlcd produkter förutom CB. Bl.a. Naturd, moodifast och Itrim. Har köpt en förpackning med påsar av vardera och resultatet hittills är att jag får kasta bort allt. Jag har verkligen försökt truga i mig påsarna men de går tillslut inte. Istället får jag kasta bort större delen och därmed en hel del pengar. Därför är jag så desperat efter CB då jag vet att jag tål det och får ner det utan att bli dålig. Så typiskt att jag inte får tag i det ;-(
  • Anonym (Desperat)
    Anonym skrev 2013-03-14 18:47:54 följande:
    Salong Hälsofilen i Göteborg

Skickar dom?

Finns det någon som skickar?
  • Anonym (Desperat)
    linjes skrev 2013-03-14 18:53:57 följande:
    Pulver som pulver

Nej faktiskt inte.
Svar på tråden Vart får jag tag på Cambridge påsar?