Hur funkar det hos gyn? Och en liten fråga om vivag/ecovag!
Har haft återkommande svampinfektioner ca 6-7 gånger per år de senaste året och har ätit flera diflucankurer och äter just nu en långtidskur med diflucan som åtminstone håller det i schack någorlunda.
Nu har jag äntligen fått en remiss till en gynekolog och skulle bara vilja veta om någon har gjort detsamma och vet hur det går till och vad dom gör när man väl är hos gyn? Tar dom speciella prover som dom inte tagit redan på HC? (har tagit för diabetes,klamydia, stafylokocker och streptokocker) Är chansen/risken stor för en sk frysning? Någon annan som haft stora problem med svampinfektiner och fått hjälp ch blivit kvitt det? Hur gick det till för dig och vad gjorde dom hos gyn? Skulle vara väldigt tacksam om någon ville dela med sig!
Fick tipset av en läkare att använda ecovag-kapslar som förebyggande och det har jag gjort nu i 4-5 kvällar i rad och det kliar ju inte och svider heller inte men får en väldigt tjock och grynig vit flytning ungefär mitt på dagen och en bit in på em,sen slutar det. Är det ecovag-kapseln som "kommer ut" eller är det svamp men som inte ger nåt besvär i annan form? Någon som också tagit vivag eller ecovag som vet?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-14 20:21
Hm lyckades lägga tråden i relationsproblem ist för kroppen...Hoppas ni kan hjälpa mig ändå :)