• UlrikaJohanneberg

Barnpassning Göteborg, ensamstående....

Hej!

Jag och min dotter är inflyttade till Gbg med familj på annan ort. Vi trivs och har det toppen. Min dotter är en trygg tjej med många bra kompisar. Hon bor mest med mig och ibland skulle jag behöva ha hjälp med barnvakt. Min fråga är till andra i samma sits (för visst måste det finnas fler än jag?). Hur har ni löst det?
    Vi bor i Johanneberg.

Hälsar Ulrika    

• Svar på tråden Barnpassning Göteborg, ensamstående....
  • tore73

Jag hittade min barnvakt på grannar.se. Satte in en annons för ca 50 kr. Fick kanske 20 svar som jag sen sållade bort till 3st som fick komma på intervju varav jag hitta en toppentjej. Hon sitter för mig en kväll i veckan och har gjort det 3 gånger nu. Funkar riktigt bra. Man får ju givetsvis sålla bland svaren man får.

• UlrikaJohanneberg
    tore73 skrev 2013-03-14 22:21:59 följande:
    Jag hittade min barnvakt på grannar.se. Satte in en annons för ca 50 kr. Fick kanske 20 svar som jag sen sållade bort till 3st som fick komma på intervju varav jag hitta en toppentjej. Hon sitter för mig en kväll i veckan och har gjort det 3 gånger nu. Funkar riktigt bra. Man får ju givetsvis sålla bland svaren man får.

Jag har annonserat där nu :) Vi hoppas på tur. Ibland finns det vuxensaker man vill göra. Hur vet man hur mkt ersättning som är rimlig? Skriv gärna privat mejl till mig! [email protected] alt här :)

Tack!
  • anton123

Hej alla!

Jag bor också i Göteborg och har precis börjat leta efter barnvakt i Göteborgsområdet  til vår son. Det är inte lätt men det har börjat dyka upp massor med olika sidor på nätet där man kan söka runt och hitta massor av personer som är intresserade av att vara barnvakt, hundvakt och liknande. Testa om du hittar någon sådan sida!

• MajaR

Hej! Jag råkade hamna in på denna tråden när jag letade intresse för banvakt. Jag är 26 år och bor i centrala Göteborg. Jag arbetar deltid och har ofta lediga förmiddagar/kvällar eller helger. Jag har erfarenhet av barnpassning och skulle gärna sitta lite barnvakt samt hämta/lämna på skola/dagis. Hör gärna av er om ni eller någon bekant är intresserad av att träffa mig och prata mera!
    Mvh
    Maja Risholm
    maja.risholm@gmail.com 

Svar på tråden Barnpassning Göteborg, ensamstående....