• Innerlig

Bloggar ni?

Är det några av er här som bloggar om livet med funktionsnedsatta barn? Jag följer en och annan blogg men tänkte att det kunde vara intressant att läsa mer om hur ni andra har det.

• Svar på tråden Bloggar ni?
  • 060810

Bloggar om livet med en tjej som är hyperaktiv, har knapp på magen, astma, reflux, slemproblematik.
    Kanske glömt nåt men ja det är min dotter det i stort sett.

kampenforlivet.wordpress.com är adressen. :)

• urstina

Hej!

Jag bloggar på blomsterv.blogspot.se om min familj. Jag har tre underbara, älskade barn i åldrarna 3, 7 och 9 år med olika diagnoser bl.a. Ehlers-Danlos syndrom, Kabukisyndromet, Aspergers syndrom, autistiskt syndrom, adhd, utvecklingsstörning, analatresi, njurmissbildning, allergier...

Välkommen att följa oss i vår vardag!

• ThisIsMe

Hade tänkt starta en tråd med samma fråga.

Jag läser till arbetsterapeut och att läsa bloggar ger en oslagbar insikt i hur det är att leva med funktionsnedsättningar i familjen. TACK för att ni delar med er! 

• Innerlig

Åh vad roligt att ni delar med er! Jag har varit inne på alla era sidor och läst och lämnat små avtryck. Kommer fortsätta att läsa också! Hoppas att det finns fler bloggande föräldrar här som vill dela med sig. Vill ni titta in till mig finns jag på http://dansairegnet.bloggo.nu där jag skriver om livet som mamma till en flicka under utredning för npf-diagnos. Kram på er!

• 060810

Tack för kommentaren i bloggen. :)
    Ska titta in till dig så fort det är dag igen. Nu sitter jag uppe med en astma-dålig liten tjej. :(

• Innerlig
    sommar 77 skrev 2013-03-24 08:17:15 följande:
    Hej! Hur startar man en anonym blogg?

Hej. Välj först var någonstans du vill ha din blogg, tex bloggo, blogspot etc. När du fyller i informationen fyller du i ett alias och ett namn på din blogg. På så vis är den anonym. Du väljer själv vad du anger som syns.
  • sommar 77

Innerlig! Tack för tips!! Jag känner att jag har stort behov av att skriva av mig om min dotter som har Autism. Just det här med kompisar blir allt svårare. Känner igen min dotter i en hel del du skrivit i din blogg. Du gör det jättebra!!!

Svar på tråden Bloggar ni?