Sexmissbrukare eller fd sexmissbrukare se hit
Jag har skrivit lite här innan och fått det förklarat att det kan vara så att jag lider av någon form av sexberoende. Jag har klantat till det i alla mina relationer och vill ha mitt ex tillbaka. Problemet är att han inte kan lita mig och jag litar inte heller på mig själv för fem öre. Vågar knappt gå utanför dörren då jag kan ragga upp killen i tunnelbaneholken när som helst (har hänt).
Jag förstår att jag behöver problem medan psykiatrin inte förstår problemet på samma sätt då de känns lite inkompetenta.
Jag skulle behöva någon form av behandling. Funderar på 12 steg då den sägs vara mycket bra och effektiv. Hellre va beroende av sånna möten än att ljuga för alla i min omgivning, förstöra för mig själv på arbetsplatser och dra på mig könssjukdomar då jag är totalt gränslös.
Jag bor i Sthlm och skulle behöva behandling ganska snart. Har inte råd med någon privat för flera tusen i månaden då jag skulle finansiera det med sexförsäljning i såfall och då är ju själva behandlingen meningslös.
Snälla snälla! Kan någon hjälpa mig??