• Anonym (Annika)

Har ni kissat på er på fyllan nån gång? Och har ni blivit fulla igen efter det?

Hej! Undrar hur många här som kissat på sig på fyllan någon gång. Och hur har det påverkat fortsatt festande? Typ, det har inte påverkat er alls eller så har det gjort att ni druckit mindre i fortsättningen?

• Svar på tråden Har ni kissat på er på fyllan nån gång? Och har ni blivit fulla igen efter det?
  • George 1
    Anonym (Annika) skrev 2013-03-16 10:13:01 följande:
    Hej! Undrar hur många här som kissat på sig på fyllan någon gång. Och hur har det påverkat fortsatt festande? Typ, det har inte påverkat er alls eller så har det gjort att ni druckit mindre i fortsättningen?
    Heltäckande matta, ingen märkte ngt. Fortsatte supa.

• Jackson

Och så var det dags igen.

Du vet det att det finns andra sajter för såna (för dig) som tänder på sånt här.

• Rexona

Du igen med dina kiss trådar? Tröttnar du aldrig människa om att höra om kiss? Skaffa dig en anna hobby istället typ knyppla eller syjunta. Börjar bli lite tjatigt nu

• Anonym (Annika)

Jag har inte haft en tråd på länge även om jag sett flera. Och vad jag undrar mest är hur det påverkat fortsatt festande.

• Rexona
    Anonym (Annika) skrev 2013-03-16 17:36:43 följande:
    Jag har inte haft en tråd på länge även om jag sett flera. Och vad jag undrar mest är hur det påverkat fortsatt festande.
    visst! Då svarar jag; jag skulle ALDRIG förnedra mig själv med att dricka så pass mkt att jag inte kan styra mina kroppsdelar. Skulle aldrig heller sjunka så lågt att jag dricker så jag kräks offentligt, urinerar på mig eller ute samt att inte minnas vad jag gjort..
  • Anonym (Annika)
    Rexona skrev 2013-03-16 18:17:18 följande:
    visst! Då svarar jag; jag skulle ALDRIG förnedra mig själv med att dricka så pass mkt att jag inte kan styra mina kroppsdelar. Skulle aldrig heller sjunka så lågt att jag dricker så jag kräks offentligt, urinerar på mig eller ute samt att inte minnas vad jag gjort..
    OK, och du drack aldrig för mycket som ung tonåring heller nån enda gång?
  • Rexona
    Anonym (Annika) skrev 2013-03-16 18:37:50 följande:
    Hade aldrig det intresset, för det var tillåtet hemma att dricka/smaka och det var aldrig spännande med det "förbjudna". Har en annan kultur, där vi inte dricker för att bli fulla för att ha roligt, vi kan dricka, sköta oss och ha skitkul.

Aldrig druckit såpass att jag förnedrar mig själv, nej. Dricker sällan nu heller. Kan inte förstå såna som super skallen av sig och förnedrar sig själva för att ha "roligt"..
  • Eerie
    Anonym (Annika) skrev 2013-03-16 18:37:50 följande:
    jag drack way för mycket många gånger som yngre, inte fan kissade jag på mig för det.
  • Anonym (Annika)
    Eerie skrev 2013-03-16 21:04:04 följande:
    jag drack way för mycket många gånger som yngre, inte fan kissade jag på mig för det.
    Nej, det tror jag säkert. Men det finns en hel del som gjort det.
Svar på tråden Har ni kissat på er på fyllan nån gång? Och har ni blivit fulla igen efter det?