• Anonym (Presentfixarn)

Tips på sexspel!

Jag funderar på att köpa ett sexspel till mig och min kille (till hans födelsedag Flört), men har noll koll om vad som finns ute på marknaden. Obestämd
    Vi är inte särskilt "wild and crazy". Har testat tärningar och det var väl halvkul tills man fick "slicka" + "bröst" typ 12 gånger på raken... så tänkte köpa mig ett lite mer kreativt spel! Vi kör mestadels vaniljsex, så ett spel där det bara är "tuffare" grejer kanske inte riktigt är vår grej. Men vore tacksam för förslag ändå! Hört talas om monogamy, men har inte riktigt fått grepp på vart man ska planera det på vanilj-kinky-skalan. Tungan ute

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-16 21:42
    Tips på VART man kan köpa grejer duger det med! Då kanske jag kan hitta något själv. Ju fler förslag desto bättre.

• Svar på tråden Tips på sexspel!
  • Love Is In The Air

Här hemma brukade vi köra på ''Monogamy'' Det vi tyckte var negativt med det var att man ''ska'' dricka hela tiden.. Nu däremot så spelar vi på en app som heter ''Foreplay 2'', det finns saker som ingen av oss vill göra men man kan själv anpassa aktiviteterna.

• Anonym (Presentfixarn)
    Love Is In The Air skrev 2013-03-16 21:44:39 följande:
    Här hemma brukade vi köra på ''Monogamy'' Det vi tyckte var negativt med det var att man ''ska'' dricka hela tiden.. Nu däremot så spelar vi på en app som heter ''Foreplay 2'', det finns saker som ingen av oss vill göra men man kan själv anpassa aktiviteterna.
    Ja det är ju klart att det kan vara jobbigt om det dyker upp saker som man "ska" göra om det blir jätteofta, men om det var det enda problemet så låter det ju inte jättehemskt. Glad Appar hade jag helt glömt bort! Vi provade några gratisappar för ett par veckor sedan, men det slutade bara att vi låg och skrattade åt de konstiga grejerna man skulle göra. Dessutom så blev det bara jag som skulle göra "häftiga grejer" på honom och han skulle typ bara pussa på mig. Jättekonstigt... Men Foreplay 2 kanske jag tar och kollar upp då! Tack för svaret! Skrattande
  • Love Is In The Air
    Anonym (Presentfixarn) skrev 2013-03-16 21:54:06 följande:
    Ja det är ju klart att det kan vara jobbigt om det dyker upp saker som man "ska" göra om det blir jätteofta, men om det var det enda problemet så låter det ju inte jättehemskt. Glad Appar hade jag helt glömt bort! Vi provade några gratisappar för ett par veckor sedan, men det slutade bara att vi låg och skrattade åt de konstiga grejerna man skulle göra. Dessutom så blev det bara jag som skulle göra "häftiga grejer" på honom och han skulle typ bara pussa på mig. Jättekonstigt... Men Foreplay 2 kanske jag tar och kollar upp då! Tack för svaret! Skrattande
    Spelet är riktigt kul faktiskt! Lite då och då (kommer inte ihåg exakt när i spelet) så får man dra ett kort där det står ett scenario, tex ''Du är på en audition för en ny porrfilm, din partner är producent. Övertala producenten varför du bör få jobbet''. Den som vinner får välja scenario att leva ut i slutet. Det var spännande.

Appen är bra, men relativt grov.. Och det är mycket fot-fetisch (något som vi inte gillar) så vi fick plocka bort en hel del, men annars är den riktigt bra och upphetsande!
Svar på tråden Tips på sexspel!