• Heart

arbetsskor sandaler efterlyses

Hej!
    Jag efterlyser sandaler att ha på arbetet inom vården. Kan ni tipsa mig vart jag kan hitta "vanliga" sandaler till ett bra pris?
    I storlek 37.
    Ej svindyra!

Exempel på en vanlig sandal, tänkte laddar upp en googlad bild eftersom sandaler "betyder" olika från person till person.

• Svar på tråden arbetsskor sandaler efterlyses
  • Philippa

Den du har laddat upp är eccos sandal som är himmelriket att gå i... den är dyr, men håller i mååånga år och är som sagt som att gå på moln

Det behöver du när du jobbar inom vården och står på dina fötter hela dagarna... 

• Harmagedon

Det kan stå dig dyrt att köpa något billigt skit när du ska vara på benen långa dagar. Rekommenderar Keen. Bra läst, dämpande sula och lätta.

• Anonym

Kolla på sportaffärer. Det viktigaste är att sandalen sitter bra på just dig, inte vilket märke det är! Sen kanske man inte ska köpa på ICA Maxi för 50:- men det är mjöligt att de funkar utmärkt de också. De bästa sandaler jag någonsin haft köptes på COOP och jag gick dagligen och mycket i dem i 2 somrar.

Nu har jag ett par MBT-sandaler vilket jag tycker är rätt skönt så länge man är i rörelse. Att stå stilla i dem är däremot inte lika skönt eftersom det blir att man står och väger fram och tillbaka.

• MiaHbg

Många saker spelar roll när man ska köpa bra arbetsskor: bra dämpning, ska kännas sköna och passa foten perfekt liksom plånboken. Dessutom tycker jag att arbetsskor ska vara snygga, jag vill att de ska se snygga ut. Det är ju många timmar man går i dem Glad. Mitt hetaste tips är Jobi som säljer arbetsskor på visningar och på sin hemsida. Ha en fin vår!

Svar på tråden arbetsskor sandaler efterlyses