• Anonym (Undrade)

Tycker killar det är gott att slicka?

Hej! Jag har en killkompis sin längtar tills han får skicka en tjej. Men jag undrar, tycker inte ni killar att det är äckligt, och för er som har gjort det, luktade/smakade det gott och vad smakade det?

• Svar på tråden Tycker killar det är gott att slicka?
  • Anonym (Gottegrisen)

Alla frågor som är ärliga förtjänar ett svar

• Anonym (Gottegrisen)

och svaret är som följer.

Det kan vara skitäckligt ocm tjejen har mens, inte har tvättat sig ordentligt eller han flytningar eller bara luktar illa. Dålig lukt från könet beror antingen på dålig hygien eller något annat fel i balansen.

Det kan också vara helt underbart och fantastiskt eftersomatt munsexa en tjej oftast är det bästa sättet att ge henne maximal njutning, och det vill man ju om man är en gentleman. Men "gott" är det väl riktigt aldrig... Mer neutralt.

Lycka till!!  

• Anonym

Undviker att slicka kring mensen, men annars är jag alltid på! Problemet är att jag alltför sällan ges "tillåtelse" att gå ner på min fru. Hade gärna slickat oftare! Det är det mest upphetsande som finns att tillfredsställa frugan så hon skälver och gnyr! {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (Undrade)
    Anonym (Gottegrisen) skrev 2013-03-17 15:38:33 följande:
    och svaret är som följer. Det kan vara skitäckligt ocm tjejen har mens, inte har tvättat sig ordentligt eller han flytningar eller bara luktar illa. Dålig lukt från könet beror antingen på dålig hygien eller något annat fel i balansen. Det kan också vara helt underbart och fantastiskt eftersomatt munsexa en tjej oftast är det bästa sättet att ge henne maximal njutning, och det vill man ju om man är en gentleman. Men "gott" är det väl riktigt aldrig... Mer neutralt. Lycka till!!  

Men om det nu luktar illa, säger du det till henne eller du försöker stå ut?
  • Anonym (Skönt, gbg)

Det är skönt att slicka tjejen där nere. Vet bara inte vad det är för smak men är så gott. 

• Anonym (Man)

Hej!

Kort svar; nej de flesta killar tycker inte det är äckligt, ungefär som de flesta tjejer inte tycker det är äckligt att suga kuk.
    Sen finns det klart undantag, vissa killar gillar nog inte det precis som vissa tjejer inte gillar att suga, det finns alltid två sidor av samma mynt. 
    Vad gäller smak/lukt osv så är det högst individuellt, men att hålla god hygien där nere är att rekommendera. Är man orolig för att man skall lukta (både som tjej och kille) kan man lätt avhjälpa detta genom att tvätta sig innan. 
    Värt att tillägga så verkar du (och din kompis) rätt unga, tänk på att ni skyddar er innan ni har sex och gör inget ni/du inte vill!

• Anonym

Det är otroligt gott. Jag älskar verkligen smaken av min frus fitta, speciellt smaken i slidmynningen.

• Anonym (Gottegrisen)
    Anonym (Undrade) skrev 2013-03-17 15:41:20 följande:

Men om det nu luktar illa, säger du det till henne eller du försöker stå ut?

Nu är jag gift och om min fru skulle lukta illa (vilket är väldigt sällen) så skulle jag nog sluta, göra något annat och lägga fram det lite diplomatiskt lite senare...

Om jag hade varit singel så tror jag nog att jag hade gjort på samma sätt men inte sagt något i efterhand... Att tala om för någon att de har glömt en torsk och en gammal ost i musen brukar inte leda till fortsatt sex... Det finns ju annat kul man kan göra! 

Men att stå ut - nej, det tror jag inte jag någonsin har gjort, men valet är fritt. Vänd på det - skulle en kille kräva av en tjej att bli avsugen efter några dagars fjällvandring utan dusch...? Njet. 
  • lykantrophona

Jag är tjej, men har iaf prövat att slicka fitta.

Smaken varierar, oftast är det väl varken gott eller äckligt. Det smakar ju något, men kan vara svårt att beskriva. (Det är väl bara att smaka på dina egna fittsafter, förresten?). Man gör det för att det är upphetsande att ge sin partner njutning, och oralsex är väldigt intimt, tycker jag.

• Mucko

Ja jag älskar det, men främst för att få tjejen att njuta

Svar på tråden Tycker killar det är gott att slicka?